قابلیت فیلم برداری 8K گوشی

با قابلیت فیلم برداری 8K گوشی گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ چه می‌توان کرد؟

قابلیت فیلم برداری 8K گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس (Samsung Galaxy S20 Plus) را دست کم نگیرید! با دوربین پرچمدار سامسونگ می‌توان ویدیوهایی حرفه‌ای گرفت.

ضبط ویدیو در رزولوشن 8K فقط در گرو داشتن یک سنسور دوربین متفاوت نیست. پردازشگر گجت باید بتواند حجم فراوان داده‌ای که حین افزایش رزولوشن به این میزان از سنسور دریافت می‌شود را مدیریت و پردازش کند. خوشبختانه هر دو تراشه اسنپدراگون 865 و اگزینوس 990 که به ترتیب در نسخه آمریکا و گلوبال پرچمداران سامسونگ به کار رفته‌اند، از این رزولوشن پشتیبانی می‌کنند.

در حالی که هنوز تلویزیون‌های با پشتیبانی از رزولوشن 8K متداول نشده‌اند، قابلیت گرفتن فیلم‌های این چنینی با یک دوربین موبایل فوق‌العاده است! هنوز 4K موفق نشده به عنوان یک استاندارد همه‌گیر، جایگزین رزولوشن فیلم برداری فول اچ‌دی شود. در چنین شرایطی، 8K را باید یک فناوری بسیار خاص قلمداد کرد.

ویدیوی زیر نشان می‌دهد در صورتی که کمی اطلاعات خود درباره قوانین صحیح فیلم برداری را بالا ببرید، قابلیت فیلم برداری 8K گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس و اولترا امکان گرفتن ویدیوهای کاملا حرفه‌ای و سینمایی را برایتان میسر خواهد کرد.

یکی از مشکلات استفاده از این رزولوشن بسیار بالا، افزایش شدید حجم فایل محسوب می‌شود. مطلب «حجم ویدیوهای 8K در گلکسی اس 20 اولترا چقدر است؟» نشان داد مشکل حجم زیاد فایل‌های ویدیویی دارای رزولوشن 8K فقط گرفتن فضای زیاد در حافظه نیست، بلکه ویرایش یا ارسال آن‌ها مخصوصا بر بستر اینترنت نیز به شدت دردسرساز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. فیلم برداری با این کیفت این امکان و به آدم میده که به راحتی توی شبکه های اجتماعی فیلم رو شیر کنیم بدون هیچ نگرانی برای پایین بودن کیفیت
    فقط مسئله مهم قیمت این گوشی هست که با این فیمت میشه گوشی های دیگه ای با کیفیت خیلی بهت. خرید

  2. ویدیوهای ضبط شده توسط گلکسی اس ۲۰ را می‌توان در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های توزیع ویدیو نظیر یوتیوب نیز منتشر کرد

  3. گلکسی اس ۲۰ سامسونگ اولین گوشی‌هوشمندی نیست که قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 8K را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

  4. ویدئو 8K با 240 فریم فکر کنم 5 سال دیگه بیاد

    ولی 30 فریم هم خیلی خوب گرفته بود

    به هر حال اکثر مردم گوشی رو برای وب گردی و صفحات اجتماعی می خرن (بالای 200 دلار پول گوشی نمی دن) و این گوشی گران هست، ولی برای کسی که از تمام کارایی هاش می خواد استفاده کنه، مناسب هستش

    با سپاس