نسخه بازسازی بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر 2 در راه است

طبق اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد به زودی شاهد عرضه نسخه بازسازی بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر 2 (Call of Duty: Modern Warfare 2) خواهیم بود.

نسخه ریمستر بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر 2 هنوز به صورت رسمی تایید نشده است اما جزئیات مختلف حاکی از این هستند که شرکت اکتیویژن در حال توسعه آن است.

شرکت آمازون در سال 2018، این بازی را در فهرست آثارش قرار داده بود و شایعات وجود این نسخه جدید از همان زمان آغاز شد. اخیرا این عنوان محبوب در فهرست آثار سازمان درجه بندی بازی‌های کشور کره جنوبی دیده شده است که یک بار دیگر ثابت می‌کند این نسخه ریمستر، واقعی است. این بازی در حال حاضر از لیست خارج شده است و اکتیویژن نیز در این رابطه صحبتی به میان نیاورده است.

این نسخه از بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر 2 در واقع دومین نسخه ریمستر کل مجموعه خواهد بود. نسخه بازسازی بازی مدرن وارفر 1 در سال 2016 همراه با بازی Call of Duty: Infinite Warfare عرضه شده بود و حالا هم این احتمال وجود دارد که مدرن وارفر 2 نیز همراه با یکی از عناوین جدید مجموعه عرضه شود.

بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر 2

طبق اخبار منتشر شده از سوی سایت IGN، نسخه بازسازی مدرن وارفر 2 چیزی فراتر از یک شایعه است و قطعا وجود دارد اما هنوز مشخص نیست که آیا قرار است به صورت مستقل عرضه شود یا همراه با یکی از آثار جدید کال آف دیوتی انتشار خواهد یافت. پیش بینی می‌شود که این بار، بازی به صورت مستقل عرضه شود زیرا در زمان عرضه Infinite Warfare، طرفداران مجبور شده بودند که 20 دلار اضافی برای نسخه ریمستر مدرن وارفر 1 پرداخت کنند که باعث انتقاد زیادی نسبت به اکتیویژن شد و حتی بازی اینفینت وارفر را تحت شعاع قرار داد.

بازی مدرن وافر 2 یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های مجموعه کال آف دیوتی به حساب می‌آید و در زمان عرضه، توانست رکوردهای فروش زیادی را به نام خود ثبت کند. نسخه ریمستر این بازی می‌تواند موفق ظاهر شود، البته وجود بخش آنلاین چند نفره نیز اهمیت ویژه‌ای دارد که هنوز تا این لحظه، هیچ اطلاعاتی از آن در دست نیست.

شرکت اکتیویژن اخیرا تصمیم گرفته تا این مجموعه پرطرفدار را به ریشه‌هایش بازگرداند و بازی مدرن وارفر 2019 بازگشت شکوهمندی برای این سری بازی رقم زد و توانست نگاه‌های منفی به قسمت‌های اخیر را تغییر دهد. بازی بلک اوپس 2020 نیز قرار است مسیر مشابه‌ای را در پیش بگیرد و اثری نزدیک به نسخه اصلی سال 2007 باشد. بدون شک، یک نسخه بازسازی از مدرن وارفر 2 در کنار بلک اوپس جدید، می‌تواند موفقیت آن را بیشتر تضمین کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نسخه های قبلی اش بینظیز بودن با کاربر های میلیونی
    حدس من اینه این بازی خیلی زود مرز ۳۰ میلیون کاربر رو پشت سر میزاره