تریلر جدید بازی کال آف دیوتی مدرن وارفر (Modern Warfare) را تماشا کنید

قسمت جدید مجموعه کال آف دیوتی، بازی مدرن وارفر (Modern Warfare) کمتر از یک ماه دیگر منتشر می‌شود. تریلر سینمایی جدید این بازی را در ادامه مشاهده کنید.

بازی مدرن وارفر قرار است مجموعه کال آف دیوتی را یک بار دیگر به اوج بازگرداند و سازندگان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا یکی از بهترین نسخه‌های چند سال اخیر را ارائه دهند. این مسئله را با تماشای تریلر جدید بازی بهتر درک خواهید کرد.

بازی Modern Warfare این بار سیزن پس ندارد و به جای آن، طرفداران می‌توانند نقشه‌ها و ماموریت‌های رایگان دریافت کنند. این بازی همچنین قرار است از ویژگی کراس پلی میان همه پلتفرم‌ها بهره ببرد. طرفداران از مدت‌ها قبل خواستار چنین چیزی از شرکت اکتیویژن بودند اما سونی اجازه آن را برای پلی استیشن 4 نمی‌داد. حالا شما می‌توانید بر روی پلی استیشن 4 با دوستانتان بر روی ایکس باکس وان و یا رایانه‌های شخصی به بازی بپردازید. این اتفاق بدون شک بیشترین سود را برای این بازی مورد انتظار خواهد داشت.

این تریلر جدید بیشتر بر روی کات سین‌ها تمرکز دارد اما تریلرهای قبلی نشان داده‌اند که گیم پلی اصلی بازی نیز تحسین برانگیز است. تریلر بخش آنلاین چند نفره بازی نیز که مدتی قبل منتشر شد، ثابت کرد که این عنوان نه تنها در بخش‌های کات سین، بلکه در بخش‌های اصلی نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد و از نظر گرافیکی هم قابل توجه است.

تریلر جدید بازی مدرن وارفر – Modern Warfare

وقتی به یک بازی می‌رسیم، گرافیک همه چیز نیست و تجربه نشان داده که یک بازی می‌تواند گرافیک بی‌نظیری داشته باشد اما از نظر گیم پلی تا مرز افتضاح پیش برود. این مسئله قطعا در مورد بازی مذکور صدق نخواهد کرد. تریلری که مشاهده کردید، بر روی بخش داستانی تمرکز داشت و به نظر می‌رسد که از این نظر هم قرار است با بازی خوبی رو به رو شویم، اگرچه هر سه قسمت اصلی مجموعه مدرن وارفر نیز دارای داستان مناسب و شخصیت‌های به یاد ماندنی بودند.

مجموعه Call of Duty که داستان آن از دوران جنگ جهانی آغاز شد، در چند سال اخیر، به یک اثر علمی تخیلی تبدیل شده بود که دغدغه اصلی سازندگان آن، طراحی اسلحه‌های متفاوت جدید و مناطق عجیب برای مبارزه بود. وقتی که بدون پرداخت کافی به جزئیات حاضر، بلندپروازی بیشتری می‌کنید و همه چیز را تا حد افراطی پیش می‌برید، مشخصا به بن بست خواهید رسید و این اتفاقی بود که برای کال آف دیوتی رخ داد. پس از چند قسمت متوسط، مدرن وارفر شاید بتواند این مجموعه را به چیزی که واقعا باید باشد، بازگرداند و یک بار دیگر به طرفداران یادآوری کند که چرا عاشق آن هستند. برخلاف نسخه‌های اخیر، اینجا دیگر از عناصر فانتزی و فضایی، دویدن بر روی دیوار و جت پک‌ها خبری نیست. مدرن وارفر یک بار دیگر به دنیای واقعی بازگشته است و باید دید در نهایت تا چه اندازه موفق خواهد بود.

بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر در تاریخ 25 اکتبر 2019 (3 آبان 1398) برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*