تعداد بازیکنان کال آف دیوتی: وار زون از مرز 30 میلیون نفر عبور کرد

بازی کال آف دیوتی: وار زون (Call of Duty: Warzone) موفق شد در کمتر از دو هفته، از مرز 30 میلیون بازیکن عبور کند و به نظر نمی‌رسد چیزی بتواند جلوی آن را بگیرد.

بازی کال آف دیوتی: وار زون پدیده جدید سبک بتل رویال به حساب می‌آید و در همین مدت کوتاه عرضه، موفق شده به یکی از پرطرفداران عناوین این مجموعه تبدیل شود.

بازی Call of Duty: Warzone در 24 ساعت اول عرضه، 6 میلیون بازیکن بدست آورد و در سه روز اول، تعداد بازیکنان خود را به 15 میلیون نفر رساند. حالا در حالی که تنها 10 روز از عرضه آن می‌گذرد، این بازی توانسته یک رکورد تازه به ثبت برساند. طبق اعلام شرکت اکتیویژن، این بازی بتل رویال هم‌اکنون بیش از 30 میلیون بازیکن دارد و به نظر نمی‌رسد به همین زودی، شاهد افت تعداد مخاطبان آن باشیم. اگر بخواهیم این بازی را با اپکس لجندز (Apex Legends) مقایسه کنیم، آن بازی در سه روز اول عرضه 10 میلیون بازیکن داشت و در 7 روز، از مرز 25 میلیون بازیکن عبور کرد.

کال آف دیوتی: وار زون

بازی کال آف دیوتی: وار زون که فری تو پلی (رایگان) است، هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده و از قابلیت کراس پلی (بازی میان کنسولی‌) نیز بهره می‌برد. اکتیویژن اخیرا بخش تک نفره را به این بازی اضافه کرده و قصد دارد تا تعداد بازیکنان هر مسابقه را از 150 به 200 نفر ارتقا دهد.

در حالی که تاخیر در عرضه بازی کال آف دیوتی جدید به دلیل کرونا ویروس باعث ناامیدی طرفداران شده است، وار زون می‌تواند جایگزین خوبی برای آن باشد و با به روز رسانی‌های متعدد اکتیویژن، به نظر نمی‌رسد این بازی رنگ و بوی تکراری به خود بگیرد. در حالی که بازار مجموعه مدرن وارفر داغ شده است، شرکت سازنده در حال بازسازی بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر 2 نیز هست که هنوز مشخص نیست چه زمانی به بازار عرضه می‌شود.

شما هم‌اکنون می‌توانید بازی Call of Duty: Warzone را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام. چطوری پکتلاس رو کم کنم خیلی زیاده پکتلاسم

  2. یکی از بهترین بازی هایی که بدجوری وابستت می‌کنه