گوشی ایفینیکس هات 9

گوشی اینفینیکس هات 9 با امکانات جذاب و قیمت مناسب معرفی شد

شرکت Infinix از یک گوشی هوشمند جدید در اندونزی رونمایی کرد. اینفینیکس هات 9 (Infinix Hot 9) از طراحی مدرن، دوربین چهارگانه و یک باتری غول‌پیکر برخوردار است.

این محصول، جانشین اینفینیکس هات 8 می‌شود که در سال گذشته عرضه شده بود. صفحه نمایش IPS LCD دستگاه، دارای وضوح اچ دی پلاس و سایز 6.6 اینچی است. حفره کوچکی هم در سمت چپ برای گنجاندن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد. پنل عقب گوشی اینفینیکس هات 9 از پلی‌کربنات ساخته شده و علاوه بر ماژول دوربین مستطیل‌شکل، میزبان حسگر اثر انگشت است.

گوشی ایفینیکس هات 9

اجزای این مجموعه را یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم  f/1.8، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر با حساسیت نوری بالا و یک سنسور عمقی تشکیل می‌دهند.

در وب‌سایت کمپانی سازنده، نام تراشه دستگاه ذکر نشده؛ اما برخی منابع آن را هلیو A25 و بعضی دیگر، هلیو P35 گزارش کرده‌اند. این در حالی است که اینفینیکس هات 8 از چیپست هلیو پی 22 مدیاتک قدرت می‌گرفت.

اینفینیکس هات 9 با نسخه سفارشی اندروید 10 کار می‌کند (XOS 6). همچنین دارای حافظه داخلی 128 گیگ، رم 4 گیگابایتی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. از دیگر ویژگی‌های دستگاه باید به فیس آنلاک، پشتیبانی از شبکه 4G VoLTE، وای-فای، بلوتوث و جی پی اس اشاره کنیم؛ ضمن اینکه درگاه مایکرو یو اس بی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم دارد.

قیمت گوشی اینفینیکس هات 9

موبایل جدید اینفینیکس در چهار رنگ آبی، بنفش، یشمی و مشکی عرضه می‌شود. قیمت محصول در اندونزی، معادل 137 دلار است؛ ولی اطلاعاتی درباره ورود آن به سایر بازارها وجود ندارد.

گوشی ایفینیکس هات 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هم رده ی a10وa20هستش قیمت خیلی مناسبی داره