سامسونگ گلکسی تب اس 6 لایت

مشخصات کامل سامسونگ گلکسی تب اس 6 لایت منتشر شد

سامسونگ مدتی است که روی تبلت میان‌رده جدیدی کار می‌کند. اکنون مشخصات کامل سامسونگ گلکسی تب اس 6 لایت به همراه رندرهای جدید آن منتشر شده است که در ادامه می‌بینیم.

ماه گذشته، شاهد انتشار یک رندر مطبوعاتی از تبلت جدید سامسونگ بودیم. تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 لایت گواهینامه NCC را در تایوان و همچنین گواهینامه Bluetooth SIG را دریافت کرده است. در حاضر چند تصویر جدید از این تبلت منتشر شده است که در کنار آن تمام جزئیات مربوط به مشخصات دستگاه را نیز می‌بینیم.

مشخصات سامسونگ گلکسی تب اس 6 لایت

ظاهرا گلکسی تب جدید مجهز به یک نمایشگر 10.4 اینچ از نوع LCD با وضوح 2000 در 1200 پیکسل خواهد بود. تراشه اختصاصی سامسونگ اگزینوس 9611 قلب تپنده نسخه لایت Galaxy Tab S6 را تشکیل می‌دهد. این تراشه همچنین در تعدادی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده سامسونگ به کار گرفته شده است، از اینرو جای تعجب نیست که در اینجا نیز شاهد حضور این تراشه هستیم. البته شاید چندان خوشایند نباشد که شاهد استفاده از پردازنده‌های ساخت چهار سال پیش باشیم. این تراشه را چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. در بعضی بازارها مدل با 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه خواهد شد.

در بخش اتصالات و ارتباطات، این تبلت دارای نسخه LTE به همراه GPS خواهد بود. همچنین یک نسخه بدون درگاه سیم‌کارت نیز عرضه خواهد شد که تنها از شبکه وای‌فای، NFC و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. در بخش پشتی دستگاه شاهد حضور یک دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم. این در حالی است که دوربین سلفی دستگاه دارای حسگر 5 مگاپیکسلی است. خبری از فلش LED در کنار هیچ یک از دوربین‌ها نیست. گلکسی تب اس 6 لایت همچنین از قلم اس پن پشتیبانی می‌کند.

تأمین انرژی دستگاه به عهده یک باتری 7,040 میلی‌آمپری است که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. تبلت جدید سامسونگ 467 گرم وزن دارد و دارای فریم و کاور پشتی آلومینیومی است. انتظار می‌رود که قیمت گلکسی تب جدید بین 350 تا 400 یورو برای نسخه مجهز به وای‌فای باشد. عضو جدید کهکشانی‌های سامسونگ از روز اول مجهز به اندروید 10 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*