بازگرداندن سرویس های گوگل به هواوی

هواوی برای بازگرداندن سرویس های گوگل به گوشی‌هایش تلاش می‌کند!

اینطور که از آخرین مصاحبه ریچارد یو (مدیرعامل هواوی) پیداست، این تلاش است تا بتواند سرویس های گوگل را به گوشی‌های خود بازگرداند!

به نظر می‌رسد هواوی در حال تغییر استراتژی خود در مقایسه با تحریم آمریکا و ارتباط با گوگل است. پیش از این صحبت‌هایی در مورد عملکرد عالی فروشگاه اپلیکیشن هواوی به نام AppGallery وجود داشت و مدیران این شرکت چینی تأیید می‌کردند که حتی اگر محدودیت‌های اعمال شده، برطرف شود هم آن‌ها همچنان به سرویس های موبایل هواوی اعتماد خواهند کرد و قصدی برای بازگردانید سرویس های گوگل به گوشی‌هایشان ندارند.

ریچارد یو، مدیر اجرایی بخش محصولات الکترونیکی مصرفی هواوی در مصاحبه‌ای تازه با Wired، حرف‌های جالبی را در ارتباط با برنامه‌ی آینده‌ی هواوی به زبان آورده است. به نقل از او، مدیران این شرکت چینی صرف نظر از راه اندازی AppGallery و بدون فکر در ارتباط با بازنشسته کردن زودهنگام آن، همچنان امیدوار هستند تا بتوانند باز هم با گوگل همکاری کنند. این تصمیم به نفع گوگل، سایر شرکت‌ها و توسعه دهندگان آمریکایی است که طی سالیان گذشته به درآمد کلانی رسیده‌اند. همه‌ی آن‌ها دوست دارند هواوی مجدداً بتواند به فروشگاه اپلیکیشن PlayStore گوگل دسترسی پیدا کند.

صحبت از AppGallery شد. این مدیر اجرایی اذعان می‌کند که تحولات بزرگی در این فروشگاه شکل گرفته است، اما همچنان شکاف هایی وجود دارد که یک الی دو سال طول می‌کشد تا آنچه ارائه می‌شود، پیشرفته‌تر باشد. آن‌ها همچنین مجبور بودند با تحریم‌ها در بخش خانه هوشمند نیز مقابله کنند. به همین دلیل است که آن‌ها به استاندارد HiLink خود پایبند هستند و به اتحاد لوازم خانگی هوشمند اپل،‌آمازون، گوگل و زیگبی نپیوسته‌اند. هواوی تصور می‌کند که این استاندارد بسیار درخشان است.

یو در این مصاحبه همچنین به پرسش‌هایی در خصوص دوربین گوشی‌های هوشمند خود پاسخ داده است. به طور مثال او در پاسخ به این سوال که تا چه مدت آینده دوربین گوشی‌های جدید این شرکت مدرن و به‌روز خواهد بود، ریچارد یو به 2 الی 3 سال اشاره کرده است.

و در پایان وقتی از یو در مورد احتمال کاهش قیمت گوشی‌های منعطف این شرکت سوال پرسیده شد، وی در پاسخ به این سوال گفت که همه چیز در این محصولات، شبیه به اتفاقیست که در دیگر گوشی‌های پرچمدار رخ می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چین همیشه یه دنبال کوی بوده و هست
    اما قیمت مناسب این گوشی باعث شده طرفدار هایی پیدا کنه
    باید دید اقتصاد و سیاست تا کجا ادامه پیدا میکنه
    چین و امریکا

  2. کاش در ایران هم هواوی به توسعه دهندگان روی خوش نشان دهد تا بتواند جایگزین هایی هم برای خدمات در ایران ارایه کند. درست است که بازار مصرف هند و ایران قابل مقایسه نیست ولی خوب تبلیغات خوبی برای هواوی می شود

  3. گوگل نیازی به هیچ یک از برندهای بی اصالت و بی هویت چینی ها نداره
    بدبخت هواوی مجبوری قبلا بگی نیازی به گوگل نداریم
    حالا چون فهمیده بدون گوگل هیچ اعتباری نداره و روز به روز گوشی هاش یکی پس از دیگری به فنا رفتن و فروش خوبی نداره
    به غلط کردم جلوی گوگل افتاده
    بشین و تا ته بخور