قابلیت Limit Sensitive Content

قابلیت Limit Sensitive Content در اینستاگرام محتواها را برای اقشار خاص فیلتر می‌کند

قابلیت Limit Sensitive Content اینستاگرام در دست توسعه قرار دارد. در صورت فعال بودن این گزینه در تنظیمات، عکس‌ها و ویدیوهای شامل محتواهای نامتعارف فیلتر خواهند شد.

در بحبوحه شیوع ویروس کرونا توسعه‌دهندگان اینستاگرام روی فعالیت‌های خود متمرکز بوده و همانند قبل مشغول توسعه قابلیت‌های جدید برای این پلتفرم هستند. در هر صورت اینستاگرام یکی از اعضای کمپین 7 شبکه‌ی اجتماعی برای مقابله با اخبار دروغ درباره ویروس کرونا بوده و باید ابزارهای کافی به منظور مشارکت حداکثری در کمپین داشته باشد.

جین منچان وانگ (Jane Manchun Wong) به عنوان یک متخصص مهندسی معکوس، که مدتی است اطلاعات بسیار خوبی درباره اینستاگرام در اختیارمان قرار می‌دهد، چندی پیش به در دست توسعه بودن قابلیت Discover Accounts در این شبکه اجتماعی اشاره کرد. به لطف این قابلیت، بهترین صفحه‌ها را طبق سلیقه خود پیدا خواهید کرد. ویژگی دیگری که بر اساس گفته‌های وی به آن پی برده‌ایم، مربوط به نحوه مدیریت محتواهای حساس است.

جین منچان وانگ به وسیله انتشار یک توئیت، تصویری منتشر کرد که از اضافه شدن یک گزینه جدید به نام Limit Sensitive Content به تنظیمات اینستاگرام خبر می‌دهد. بعد از اضافه شدن این قابلیت و دریافت آپدیت جدید اپلیکیشن اینستاگرام، گزینه یاد شده به صورت پیش‌فرض روشن خواهد بود، مگر این که آن را به صورت دستی غیر فعال کنید. در حالت فعال، پست‌های نمایش داده شده در فید شما فیلتر شده و موارد حساس، شامل تصاویر و ویدیوهای نامتعارف، حذف خواهند شد. گزینه Learn More در پایین رابط کاربری به هیچ کجا لینک نشده که نشان‌دهنده در دست توسعه بودن قابلیت جدید است.

قابلیت Limit Sensitive Content

بعد از خاموش کردن قابلیت Limit Sensitive Content یک هشدار مبنی بر اطمینان از تمایل برای نمایش محتواهای حساس نمایش داده خواهد شد. این ویژگی مطمئنا برای اقشار خاص همچون کودکان و نوجوانان توسعه پیدا کرده است. در اینستاگرام، می‌توان بدون حد و مرز به همه صفحه‌های پابلیک سر کشید و عکس‌ها و ویدیوهای آن‌ها را تماشا کرد. به وسیله فیلتر شدن محتواهای حساس، والدین دیگر نگرانی بابت دسترسی فرزندانشان به این شبکه اجتماعی نخواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*