قیمت خودروهای وارداتی

قیمت خودروهای وارداتی در سال 99 کاهش پیدا نخواهد کرد

قیمت خودروهای وارداتی در سال 99 هم کاهش پیدا نخواد کرد. اما با توجه به رکود دراین بازار، چرا با کاهش قیمت مواجه نمی‌شویم؟

مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در پاسخ به این سوال که آیا قیمت خودروهای وارداتی در سال 99 کاهش پیدا می‌کند؟ عنوان کرد به دلیل اینکه همچنان ممنوعیت واردات خودروهای خارجی ادامه دارد و شورای نگهبان نیز با واردات خودرو مخالفت کرده است، در سال 99 شاهد ارزان شدن ماشین‌های خارجی نخواهیم بود. وی افزود البته در شرایط فعلی به دلیل ویروس کرونا میزان خرید خودرو کاهش پیدا کرده است، اما این کاهش تقاضا در بازار برای همین مقطع است و ادامه‌دار نخواهد بود.

احتمال افزایش قیمت خودروهای وارداتی

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در ادامه بیان کرد قیمت دلار در شرایط فعلی نوسان داشته است که به همین دلیل شاهد افزایش قیمت خودروهای دست دوم خارجی در بازار ایران بوده‌ایم. وی تاکید کرد برای ثابت نگه‌داشتن قیمت خودروهای داخلی و خارجی می‌بایست در گام نخست واردات خودرو را آزاد کرد، میزان عرضه ارز به بازار را افزایش داد و همچنین طرح‌هایی را برای تثبیت قیمت دلار در نظر گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این قیمت ها کی میاد پایین ؟؟؟ چرا واردات رو ازاد نمیکنید شما که عرضه ساخت ندارید بی سواد ها یه مشت مفت خور دارن مدیریت میکنند بابا ماشین چرا باید ارزو بشه برا جوان ها اخه

  2. قیمت که رفت بالا دیگه هیچوقت پایین نمیاد

  3. توی ایران هیچ چیزی ارزون نمیشه
    با این وضع تحریم ها