مشخصات فنی آنر 30 و آنر 30 پرو

مشخصات فنی آنر 30 و آنر 30 پرو در سایت تنا قرار گرفت

مشخصات فنی آنر 30 و آنر 30 پرو (Honor 30 & Honor 30 Pro) به لطف تأییدیه‌ی تنا در سایت این رگولاتوری قرار گرفت. حالا ما بیشتر از قبل با این دو گوشی پرچمدار آشنا هستیم.

گوشی‌های پرچمدار Honor 30 قرار است هفته‌ی آینده معرفی شوند. انتظار می‌رود این خانواده شامل دو عضو معمولی و پرو می‌شود. البته یک نسخه‌ی پایین‌رده‌تر به نام آنر 30 اس نیز همین چند روز پیش رونمایی شد. اکنون این دو گوشی موفق به کسب تأییدیه‌ی تنا شده‌اند و به همین خاطر تصاویر و مشخصات فنی آنر 30 و آنر 30 پرو در سایت این رگولاتوری قرار گرفته است.

دوربین و چیپست متفاوت، تنها نقطه‌ی متمایز در مشخصات فنی آنر 30 و 30 پرو

ما متوجه شده‌ایم که از نظر ظاهری این دو دیوایس شباهت زیادی با یکدیگر دارند و حتی مشخصات فنی آن‌ها نیز با یکدیگر زیاد است. فقط در مدل پرو یک حسگر دوربین 50 مگاپیکسلی به کار رفته است، درحالی که این حسگر در مدل معمولی 40 مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو گوشی نیز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز هسند.

مشخصات فنی آنر 30 و آنر 30 پرو

چیپست قدرتبخش مدل پرو، کایرین 990 5G نام دارد. این روز گذشته نیز توسط یک بنچمارک تأیید شد. مدل اصلی آنر 30 نیز از تراشه‌ی کایرین 985 قدرت می‌گیرد. اما با توجه به اینکه فرکانس CPU نوشته شده جلوی نام این دو چیپست با هم یکی است، ما کنجکاو هستیم ببینیم چه تفاوتی بین این دو مدل وجود دارد.

فهرست سایت تنا همچنین تأیید می‌کند که دو گوشی از یک نمایشگر 6.57 اینچی OLED با وضوح +Full HD، یک باتری با ظرفیت 3,900 میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از فناوری 5G بهره می‌برند. در پایان لازم به ذکر است، مدل اصلی با 8 گیگابایت رم و حافظه‌ی 128 یا 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد، در حالی که مدل پرو به جز رم 8 گیگابایتی، در یک مدل با رم 12 گیگابایتی نیز عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از طراحی اش خوش ام نیامد