ساعت هوشمند شیائومی هلو سولار

ساعت هوشمند شیائومی هلو سولار به قیمت 20 دلار عرضه می‌شود

ساعت هوشمند شیائومی هلو سولار (Xiaomi Haylou Solar) به زودی عرضه خواهد شد. این ساعت فقط 20 دلار قیمت داشته و قابلیت‌های بی‌نظیری ارائه می‌کند.

میزان استقبال از پروژه ساعت هوشمند Haylou Solar شرکت شیائومی به حد نصاب سازنده رسید، به همین دلیل از روز هجدهم می سال جاری، عرضه آن آغاز خواهد شد. نام انتخاب شده برای گجت بسیار گیج‌کننده است؛ استفاده از کلمه Solar در نام محصول، سبب می‌شود کاربر آن را مجهز به پنل خورشیدی، برای شارژ باتری، تصور کند، در حالی که ساعت هوشمند یاد شده فاقد سلول‌های خورشیدی است!

ساعت هوشمند شیائومی هلو سولار

ظرفیت باتری ساعت 340 میلی‌آمپر ساعت است. به صورت عادی، دوام باتری یک ماه خواهد بود، اما با فعال‌ نگه داشتن حسگر شمارشگر ضربان قلب، به پانزده روز کاهش پیدا می‌کند. با وجود ناامید شدن بسیاری بعد از پی بردن به نبود پنل خورشیدی برای شارژ ساعت هوشمند شیائومی هلو سولار از طریق قرارگیری مقابل نور آفتاب، این محصول واقعا ارزشمند است! دوام باتری آن بسیار مناسب بوده و با در نظر گرفتن قیمت گجت، مشخصات سخت افزاری باورنکردنی ارائه می‌کند.

قیمت بی‌نظیر ساعت هوشمند شیائومی هلو سولار

قیمت خرید ساعت هوشمند Xiaomi Haylou Solar تنها 21 دلار است! به صورت عادی، با این قیمت، فقط یک دستبند ردیاب سلامت بسیار ساده خریداری خواهید کرد. این در حالی است که هلو سولار صفحه نمایشی ال سی دی با اندازه 1.28 اینچ و رزولوشن 240 در 240 پیکسل در اختیارتان قرار می‌دهد. اندازه بدنه ساعت و بند آن به ترتیب 45 میلی‌متر و 22 میلی‌متر است. بدنه با استفاده از فلز طراحی شده و کیفیت ساخت خوبی دارد.

یکی از فوق‌العاده‌ترین ویژگی‌های این گجت پوشیدنی با در نظر گرفتن قیمت آن، پشتیبانی از استاندارد محافظتی IP68 محسوب می‌شود. به همین دلیل می‌توان با خیال راحت ساعت را زیر دوش آب یا حتی اعماق آب حین شنا کردن برد.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، ساعت هوشمند جدید شیائومی دارای سنسور شمارش ضربان قلب است. حالت‌های ورزشی متعددی در نظر گرفته شده تا بتوانید فعالیت‌های جسمانی‌تان را ردیابی کنید. ردیابی وضعیت خواب کمک می‌کند به مرور زمان، مشکلات خواب را از بین برده و کیفیت آن را افزایش بدهید.

ساعت هوشمند شیائومی هلو سولار

می‌توان ساعت هوشمند Xiaomi Haylou Solar را از طریق اتصال بلوتوث 5.0 به گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی متصل کرد. بعد از این کار، قابلیت‌های متداول ساعت‌های هوشمند در اختیارتان قرار خواهد گرفت؛ مشاهده نوتیفیکیشن‌ها، کنترل پخش موزیک، دریافت وضعیت آب و هوا و دیگر موارد، بدون نیاز به لمس نمایشگر گوشی امکان‌پذیر است.

ساعت جدید شیائومی از پلتفرم اختصاصی این شرکت مخصوص گجت‌های پوشیدنی قدرت گرفته و سیستم عامل آن، برخلاف بسیاری از محصولات مشابه، Wear OS شرکت گوگل نیست. به منظور برقراری ارتباط بین گوشی هوشمند و ساعت، باید اپلیکیشن Haylou Fit را دانلود و نصب کنید.

Haylou یکی از نخستین شرکت‌هایی است که به اکوسیستم شیائومی پیوست. این شرکت تا چندی پیش بیشتر روی محصولات صوتی متمرکز بود، اما سال گذشته، اولین ساعت هوشمندش را عرضه کرد. ساعت هوشمند شیائومی هلو سولار دومین گجت پوشیدنی آن محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلی خوبه قیمتشم مناسبه از همه مهمتر ip68 داره 🙂 من که خوشم اومد

  2. خو اینکه همون می بند ۴ خودمونه که 🙄چه فرقی داره

  3. به نظر من زیباتره…
    من خوشم اومد اگه قیمت خوبی داشته باشه تو ایران شاید بخرمش😃
    البته نمی‌دونم تو این قسمت ساعت هوشمند بهتری هست یا نه

  4. واقعا قیمت اش مناسبه
    قیمت اش به پول ایزان چیزی حدود 300 هزار تومان میشه که میشه گفت قیمت مناسبیه