اولین تلویزیون اولد هواوی

اولین تلویزیون اولد هواوی با پنلی 65 اینچی و 14 اسپیکر زیر نمایشگر در راه است

اولین تلویزیون اولد هواوی به زودی رونمایی خواهد شد. هواوی اسمارت تی وی ایکس 65 (Huawei Smart TV X65) یک تلویزیون هوشمند بوده و دارای یک سیستم صوت بسیار حرفه‌ای است.

هواوی طی چند هفته اخیر، حجم تبلیغات برای تلویزیون هوشمند جدیدش را افزایش داده است. نام محصول جدید Huawei Smart TV X65 بوده و دارای پنلی اولدی با اندازه 65 اینچ است. این اولین تجربه هواوی در بازار تلویزیون نیست، اما اولین تلویزیون بزرگترین گوشی‌ساز دنیا مجهز به پنل OLED به شمار می‌رود.

یکی از نکات بسیار جالب درباره این گجت، مجهز شدن به یک دوربین 24 مگاپیکسلی است که به صورت پاپ آپی از لبه بالایی بیرون می‌آید. یک سنسور تشخیص نور محیط روی بدنه قرار گرفته که به منظور تنظیم صحیح رنگ‌ها کاربرد دارد. طبق انتظار، سیستم عامل تلویزیون هوشمند آتی، Hongmeng OS است. بزرگترین سازنده تجهیزات مخابراتی در دنیا، بعد از تحریم‌های سنگین توسط آمریکا، این پلتفرم را برای استقلال در دنیای نرم افزار توسعه داد.

ریچارد یو (Richard Yu) مدیر عامل هواوی اعلام کرد تلویویزیون OLED این شرکت شبیه به گوشی‌های خانواده هواوی پی 40 از ژست‌های حرکتی به منظور کنترل دستگاه پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب می‌توان به شکلی متفاوت، فرمان‌هایی برای تلویزیون صادر کرد. به لطف استفاده از موتور پردازش مبتنی بر شبکه عصبی خود شرکت هواوی، دیگر قابلیت‌های تلویزیون آتی این شرکت چینی ردیابی چشم و حالت بدن خواهد بود.

جدیدترین پوسترهای تبلیغاتی اولین تلویزیون اولد هواوی

14 اسپیکر برای تلویزیون در نظر گرفته شده که همگی زیر نمایشگر قرار می‌گیرند. انتظار داریم طی چند روز آتی، اولین تلویزیون اولد هواوی به صورت رسمی رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تو بحث لوازم خانگی مخصوصا تی وی ، الجی سلطانه

  2. دو عدد ساب هم داره انگار…
    خیلی عالیه…

  3. امکاناتش که عالیه… البته صحبت از بلنگو شد و 75 وات بودن بلندگو هاش واقعاً کم نظیر بود… اما چیزی که معمولاً پاشنه آشیل تلوزیون هاست، نداشتن ساب هست و صدا فقط تیزی داره و باس نداره…
    اما فکر کنم این تلویزیون دیگه ساب داشته باشه برای رفع این مشکل…
    خیلی عالیه…

  4. هواوی هم ساعت هوشمند تولید کرده هم گوشی و خالا ام تلوبزیون
    فکر کنم گام بعدی شون لب تاپ باشه