آنتوتو

بهترین گوشی های اندرویدی ماه مارس از نگاه آنتوتو؛ حکمرانی پرچمداران سامسونگ!

پس از انتشار یک جدول چینی، حالا بنچمارک آنتوتو (Antutu) فهرست جهانی بهترین گوشی های اندرویدی ماه مارس 2020 را منتشر کرده است. جدولی که بیش از همه، نام محصولات سامسونگ در آن دیده می‌شود.

انتخاب بهترین گوشی های اندرویدی ماه بر اساس جمع‌آوری نمره میانگین هر کدام از دستگاه‌ها از یکم تا سی‌ام مارس بوده است. این شامل انجام بیش از 1000 تست با ورژن 8 انتوتو می‌شود.

مدل‌های مختلف خانواده گلکسی S20 سامسونگ، شش جایگاه را در بین برترین‌ها تصاحب کردند. مقام اول به نسخه 12+256 گیگابایتی گلکسی اس 20 اولترا 5G رسید. دومین رتبه هم نصیب مدل پلاس شد که هردو از تراشه اسنپدراگون 865 کوالکام قدرت می‌گیرند.

در جایگاه سوم، نسخه اگزینوس 990 گلکسی اس 20 اولترا قرار گرفت. سه عضو دیگر این خانواده نیز به لطف همین چیپست، در رده‌های چهارم، ششم و هفتم ایستادند. از دیگر گوشی های برتر باید از ایسوس راگ فون 2، وان پلاس 7 تی، ریلمی ایکس 2 پرو و وان پلاس 7 پرو نام ببریم.

بهترین گوشی های اندرویدی ماه مارس

آنتوتو فهرست بهترین گوشی های اندرویدی میان رده در ماه مارس را نیز منتشر کرد. در این جدول، ردمی نوت 8 پرو که از تراشه هلیو G90T مدیاتک قدرت می‌گیرد، صدرنشین است. شیائومی می نوت 10 پرو و می 9 تی هم آن را تعقیب می‌کنند. جالب اینکه رتبه‌های دوم تا هفتم، همگی به اسنپدراگون 730 یا 730G مجهز هستند.

سامسونگ گلکسی ای 71، ریلمی ایکس 2، شیائومی می نوت 10 و گلکسی ای 80 این جدول را تا رتبه هفتم تکمیل می‌کنند. در آخر هم نام سه دستگاه قدرت گرفته از اسنپدراگون 712 را می‌بینیم؛ یعنی ریلمی Q، ریلمی ایکس تی و شیائومی م 9 اس ای!

بهترین گوشی های اندرویدی ماه مارس