مشاهده لایو اینستاگرام از کامپیوتر

از امروز لایوهای اینستاگرام را در مرورگر کامپیوتر خود ببینید

از امروز کاربران می‌توانند از طریق نسخه‌ی وب Instagram به مشاهده لایو اینستاگرام بپردازند. اما چگونه؟ در ادامه به شما توضیح خواهیم داد.

حالا که مجبور هستید به خاطر پاندمی کووید 19 (کروناویروس) در منزل بمانید، نیازی نیست که دیگر لایو‌های اینستاگرام را فقط از طریق گوشی هوشمند خود مشاهده کنید. پس اگر به هر دلیلی گوشی‌تان را در اختیار ندارید، نگران نباشید، کامپیوترتان را روشن کنید و از طریق سایت Instagram.com به مشاهده لایو اینستاگرام بپردازید.

کاربران اخیراً متوجه شده‌اند که می‌توانند در مرورگر وب خود، بدون نیاز به اجرای اپلیکیشن اینستاگرام نیز لایو‌های دیگر کاربران را مشاهده کنند. این قابلیت در حال حاضر از گفتگوی دو نفره‌ی کاربر در لایو پشتیبانی می‌کند، اما مزیت بزرگش این است که بخش بزرگی در گوشه‌ی نمایشگر برای به نمایش درآمدن نظرات باقی می‌ماند. بنابراین نیازی نیست مانند نسخه‌ی موبایلی، نصف صفحه را کامنت کاربران در هنگام نمایش Live اشغال کند.

البته شما در حال حاضر نمی‌توانید از طریق دسکتاپ به اجرای لایو بپردازید، بنابراین اینطور به نظر می‌رسد که هنوز اینستاگرام برنامه‌ای برای رقابت با دیگر سرویس‌های پخش زنده‌ی مشهور در این زمینه ندارد. این قابلیت می‌تواند شکاف قابل توجهی که بین نسخه‌ی تحت وب و نسخه‌ی موبایلی اینستاگرام وجود دارد را پر کند و برای موسیقی‌دان‌ها، سلبریتی‌ها و دیگر کاربرانی که می‌خواهند با دردسر کمتری با طرفداران خود در ارتباط باشند، مفید واقع شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا سایتتون فیلتره ؟!!!!!!!