بهترین بازی های جهان باز موبایل

بهترین بازی های اوپن ورلد یا جهان باز موبایل برای اندروید و آی او اس

اگر به عناوین سبک اوپن ورلد – Open world علاقه‌مند هستید؛ در این مقاله، بهترین بازی های جهان باز موبایل برای اندروید و آی او اس را به شما معرفی خواهیم کرد.

در این مقاله می‌توانید با بازی های جهان باز موبایل برای اندروید و آی او اس آشنا شوید، آثاری که به شما آزادی زیادی می‌دهند و می‌توانید ماجراجویی‌های خود را خلق کنید.

بهترین بازی های جهان باز موبایل برای اندروید و آی او اس

ساخت دنیاهای بزرگ دیجیتالی کار آسانی نیست و نیازمند به منابع فراوانی است، به همین دلیل تعدادی از عناوین پریمیوم (پولی) را نیز در این فهرست قرار داده‌ایم که برای ساخت آن‌ها هزینه زیادی شده و البته کیفیت بالایی ارائه می‌دهند.

– بازی Nimian Legends: BrightRidge

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: 3.99 دلار
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

بازی برایت‌ریج دنیای غنی و زیبایی دارد و با تنوع زیادی که ارائه می‌دهد، عناوین بزرگ‌تر را به چالش می‌کشد. شما می‌توانید در دنیای بازی، آزادانه به گشت و گذار بپردازید و حتی از مناظر طبیعی عکس بگیرید. بازی Nimian Legends دارای بخش داستانی نیز هست که در آنجا می‌توانید با دشمنان فانتزی مبارزه کنید. فارغ از اینکه به چه سبک آثاری علاقه‌مند هستید، این بازی اوپن ورلد دارای گیم پلی اعتیادآوری است و نیازهای شما را برطرف می‌کند.

– بازی MadOut2 BigCityOnline

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: رایگان
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

اگر بازی جی تی ای و نید فور اسپید را تلفیق کنیم، به بازی مدآوت 2 می‌رسیم. ماشین لادای خود را ارتقا دهید، در شهر به گشت و گذار بپردازید، وارد مسابقات مختلف شوید و حتی به دشمنان شلیک کنید. در هر نقشه، 100 بازیکن می‌توانند به طور همزمان بازی کنند و دست و پنجه نرم کردن با آن‌ها چندان آسان نخواهد بود. بازی اوپن ورلد بیگ سیتی آنلاین، دارای طراحی جالب است و هر کسی را می‌تواند برای ساعت‌ها سرگرم کند.

– بازی Off the Road

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: رایگان
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

یک بازی رانندگی دیگر که آزادی عمل عجیبی به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید هدایت هر وسیله نقلیه‌ای را بر عهده بگیرید، از قایق و کامیون تا قطار و هلیکوپتر! هر وسیله نقلیه، چالش‌های اختصاصی خود را دارد و دنیای بزرگ این اثر، زمین بازی شماست. نکته جالب دیگر این است که گیم پلی بازی Off the Road حالت فانتزی ندارد و از مکانیک‌های واقع‌گرایانه بهره می‌جوید، چیزی که معمولا در این نوع آثار موبایلی مشاهده نمی‌کنیم. اگر در جستجوی یک ماجراجویی خارج از جاده‌ای هستید، این بازی گزینه مناسبی است.

– بازی Second Galaxy

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: رایگان
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

در حالی که نسخه اصلی بازی Eve: Online mobile هنوز عرضه نشده است، بازی دومین کهکشان، بهترین گزینه برای گشت و گذارهای فضایی شماست. سیارات مختلف، سفینه‌های فضایی کوچک و بزرگ، مبارزات عظیم در حد و اندازه جنگ ستارگان، این بازی همه چیز دارد. اکثر مخاطبان دوست دارند که آثار فضایی را در نمایشگرهای بزرگ تلویزیون تجربه کنند اما این بازی موبایلی پرخرج، شما را غافل‌گیر خواهد کرد. اگر از طرفداران ژانر علمی تخیلی و فضایی هستید، این بازی نیازهای شما را رفع می‌کند و در سبک خود، یکی از بهترین بازی های جهان باز موبایل محسوب می‌شود.

– بازی Tempest Pirate Action RPG

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: 7.99 دلار
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

از فضا یک بار دیگر به زمین باز می‌گردیم و این بار به اقیانوس‌های بزرگ کره زمین می‌رویم. اگر مبارزات فضایی با لیزر و بمب برای شما جذاب نیست، احتمالا از سفرهای دریایی و جنگ‌های کلاسیک این بازی لذت خواهید برد. تبدیل به یک دزد دریایی شوید، گروه خود را تشکیل دهید، کشتی خود را سفارشی سازی کرده و سفر دریایی پرماجرای خود را آغاز کنید. شما می‌توانید ماموریت‌های مختلف انجام دهید و با موجودات و دشمنان اسطوره‌ای مبارزه کنید. جزئیات کشتی‌ها و آب در این بازی اوپن ورلد عالی است و از نظر بصری، بازی Tempest Pirate Action RPG ویژگی‌های جالب توجهی دارد. این بازی شاید به اندازه آثار کنسولی به شما آزادی عمل ندهد اما به عنوان یک بازی موبایل، تحسین برانگیز است.

– بازی Dragon Raja

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: رایگان
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

بازی اوپن ورلد Dragon Raja یک اثر انیمه‌ای نقش آفرینی آنلاین چندنفره گسترده (MMORPG) است که با موتور آنریل انجین 4 ساخته شده است. به موتور بازی اشاره کردیم زیرا کمک کرده تا این اثر از نظر بصری درخشان باشد. حجم این بازی 6 گیگابایت است که نشان می‌دهد تا چه اندازه با اثر پرجزئیاتی رو به رو هستیم.

بازی دارای چهار کلاس مختلف است و شما می‌توانید در ابتدای مسیر، شخصیت مورد علاقه خود را شخصی‌سازی کنید. جهان بازی به شدت بزرگ است و کارهای مختلفی می‌توانید در آن انجام دهید. انجام دادن ماموریت‌های مختلف، تعامل با دیگر بازیکنان و حتی شرکت کردن در مبارزه PvP. البته اگر علاقه‌ای به این نوع مبارزات ندارید، تصمیم با شماست؛ می‌توانید در جهان بازی قدم بزنید، دشمنان هوش مصنوعی را از این برده و امتیاز کسب کنید.

– بازی Morphite

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: رایگان برای اندروید / 7.99 دلار برای آی او اس

بازی مورفیت از نظر گرافیکی، تفاوت زیادی با آثار دیگر این لیست دارد و همین مسئله، نقطه قوت آن است. طراحی گرافیکی بازی حس خوبی به شما می‌دهد و نیازمند به سخت افزار قدرتمندی نیست. در این بازی اوپن ورلد، شما توانایی گشت و گذار در جهان‌های بیگانگان را دارید و می‌توانید منابع مختلف را جمع آوری کرده و با حیواناتی مبارزه کنید که نمونه مشابه آن‌ها را تاکنون ندیده‌اید. با اینکه اشکال هندسی غیرطبیعی زیادی در بازی وجود دارد اما همه چیز زیبا است و شما می‌توانید سوار وسایل نقلیه شده یا حتی کنترل موجوداتی شبیه به دایناسور را در دست بگیرید. اگر از طرفداران بازی No Man’s Sky هستید، لذت بازی Morphite دو چندان خواهد شد.

– بازی Six-Guns

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: رایگان
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

بازی سیکس گانز شما را به غرب وحشی می‌برد و بر خلاف مورفیت، دنیای واقع گرایانه‌تری در انتظار شماست. البته همه چیز در این بازی بر پایه رئالیسم نبوده و شاهد اسلحه‌ها و ویژگی‌های عجیب و غریبی در بازی خواهید بود. شما می‌توانید در کنار اسب با وفایتان به گشت و گذار در جهان بازی بپردازید و اسلحه‌های عجیبی همچون یک اره برقی و شعله افکن در دستان شما قرار دارد. البته برای دستیابی به این اسلحه‌های جذاب، باید زمان زیادی برای بازی صرف کنید اما در نهایت ارزشش را خواهد داشت. بازی Six-Guns شاید در حد و اندازه رد دد ریدمپشن نباشد اما بهتر از آن در گوشی‌های هوشمند پیدا نمی‌شود.

– بازی Goat Simulator

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: رایگان
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

بازی شبیه ساز بز در هنگام عرضه، دنیا را تحت تاثیر قرار داد و آن قدر پوچ و نامربوط بود که هر کسی برای تجربه آن وسوسه می‌شد. این بازی، خود را جدی نمی‌گیرد، سازندگانش هیچ تلاشی برای از بین بردن باگ‌هایش نمی‌کنند و گیم پلی بامزه آن، برای ساعت‌ها می‌تواند شما را بخنداند. همان طور که احتمالا متوجه شده‌اید، این بازی بر خلاف نام‌اش، یک شبیه ساز واقعی بز نیست و کارهایی که در این بازی بواسطه بز می‌توانید انجام دهید، هرگز در دنیای واقعی رخ نمی‌دهد. شاید هم همین مسئله، عامل موفقیت این بازی باشد. اگر بخواهیم بازی Goat Simulator را توصیف کنیم، باید از واژه‌های همچون «پر هرج و مرج» استفاده نماییم.

– بازی Don’t starve: Pocket Edition

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: 4.99 دلار
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

بازی دونت استارو یکی از محبوب‌ترین عناوین سبک بقا است که بیشتر برای طراحی هنری خاصی که دارد، شناخته می‌شود. نسخه موبایل این بازی نیز دست کمی از نسخه دیگر پلتفرم‌ها ندارد و همان حس مشابه را به شما القا می‌کند. همه عناصر بازی حالت نقاشی دارند و بازی پر است از انواع موجودات و هیولاهای فانتزی که هر کدام، مانعی بزرگ بر سر راه شما خواهند بود. هر آنچه که برای بقا نیاز دارید را تهیه کنید، باهوش باشید، با هیولاها مبارزه کنید و در جهان متفاوت این بازی قدم بزنید. بازی Don’t starve: Pocket Edition با دیگر آثار رنگارنگ و گرافیک بالای بازار تفاوت‌های زیادی دارد و یک تجربه منحصر بفرد است.

– بازی Portal knights

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: 4.99 دلار
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

اگر از بازی ماینکرفت خوشتان می‌آید اما از گرافیک آن ناراضی هستید، بازی پورتال نایتس یک جایگزین مناسب برای آن بوده و یکی از بهترین بازی های جهان باز موبایل به حساب می‌آید. البته گرافیک این بازی هم کارتونی است اما شخصیت‌ها، هیولاها و محیط‌ها دارای جزئیات زیادی هستند و قطعا شما را راضی خواهند کرد. شما می‌توانید هر چه که می‌خواهید را در بازی بسازید و با تشکر از بخش آنلاین چند نفره، می‌توانید در کنار دوستانتان، ماجراجویی‌های مختلفی داشته باشید. وجود کلاس‌های مختلف باعث شده تا ارزش تکرار بازی بالا برود و شما مدت زمان بیشتری برای امتحان کردن قدرت شخصیت‌های مختلف صرف کنید.

– بازی Dawn of Isles

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: رایگان
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

یک بازی اوپن ورلد نقش آفرینی آنلاین چندنفره گسترده دیگر که شما را به یاد بازی افسانه زلدا (The Legend of Zelda) می‌اندازد. همان طور که از نام بازی مشخص است، جهان آن از تعداد زیادی جزیره مختلف تشکیل شده که شما می‌توانید به آن‌ها سفر کرده و محیط‌های متنوعی را تجربه کنید. فارغ از عناصر نقش آفرینی، شما می‌توانید با جمع آوری منابع، وسایل خودتان را بسازید که هیجان خودش را دارد. اگر بتوانید این بازی را در کنار دوستانتان انجام دهید، به شما تضمین می‌دهیم که لذت بسیار بیشتری خواهید برد. در نتیجه دوستانتان را برای پیوستن به Dawn of Isles تشویق کنید.

– بازی Sky: Children Of Light

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: رایگان
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

اگر بازی ماجراجویی Alto’s Odyssey را تجربه کرده باشید، بازی اسکای در واقع نسخه سه بعدی آن است. سبک بصری دو بازی کاملا مشابه است و هر دو به شما این حس را می‌دهند که در حال دیدن یک خواب رویایی هستید. در این بازی پلتفرمر، شما وظیفه هدایت موجودی شبیه به یک فرشته را برعهده دارید و همراه با او به یک ماجراجویی رنگارنگ می‌روید تا ستارگان سقوط کرده را پیدا کنید. بازی دارای یک بخش چند نفره هم هست که البته رقابتی نبوده و فضای خوشایند بازی را حفظ می‌کند.

دنیای بازی اوپن ورلد اسکای در مجموع پر از شگفتی است و رازهای مختلفی در آن وجود دارد که باید پرده از آن‌ها بردارید. اتمسفر آرام بازی، بیشتر به مدیتیشن شباهت دارد تا بازی. سازندگان وعده داده‌اند تا دنیای بازی را بیش از این‌ها گسترش دهند، پس اگر به انجام این بازی کنجکاو شده‌اید، اکنون زمان مناسبی است.

– بازی GTA: San Andreas

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: 6.99 دلار 
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

هیچ فهرستی از بهترین بازی های جهان باز موبایل بدون جی تی ای تکمیل نمی‌شود. اصلا مگر می‌شود در مورد عناوین اوپن ورلد صحبت کرد و اشاره‌ای به GTA نداشت؟ درست است که گرافیک سن آندریاس حتی برای یک اثر موبایل، پایین به نظر می‌رسد اما تقریبا همه کسانی که با این بازی آشنایی دارند، عاشق آن هستند. بخش داستانی بازی طولانی است و ماموریت‌های دیوانه‌واری را به شما ارائه می‌دهد اما حتی اگر علاقه‌ای به پیگیری داستان ندارید، این یک جی تی ای است و شما می‌توانید هر کاری که دلتان می‌خواهد را در دنیای بازی انجام دهید. در بازی سه نقشه وجود دارد که می‌توانید در کدام از آن‌ها، به ماشین‌سواری بپردازید، آدم بکشید، با پلیس درگیر شوید و افکار جنون آمیز خود را پیاده‌سازی کنید.

– بازی Minecraft

بهترین بازی های جهان باز موبایل

  • قیمت: 6.99 دلار 
  • پلتفرم: اندروید / آی او اس

و در نهایت، به پرفروش‌ترین بازی تاریخ می‌رسیم یعنی ماینکرفت استثنایی. تقریبا همه کسانی که آشنایی کوچکی با دنیای بازی دارند، نام ماینکرفت را شنیده‌اند یا آن را تجربه کرده‌اند. یک اثر جهان باز که در آن به معنای واقعی کلمه می‌توانید هر چه که می‌خواهید را خلق کنید و هر چه که دوست دارید را انجام دهید. گیم پلی جذاب بازی Minecraft با ساعت‌ها و روزها بازی کردن، خسته کننده نمی‌شود. افراد زیادی هستند که سال‌ها برای این بازی وقت گذاشته‌اند و هنوز هم مثل روز اول، از آن لذت می‌برند. اگر احیانا هنوز به سراغ این بازی نرفته‌اید، شاید حالا بهترین زمان برای امتحان کردن آن باشد.

نظر شما در مورد این فهرست از بهترین بازی های جهان باز موبایل برای اندروید و آی او اس چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پس بازی ماین کرفت کو

  2. این بازی هایی که معرفی کردین واقعا بازی های معرکه ای اند فوق العاده اند آدم از بازی مردن شون خسته نمیشه