آنر 9 ایکس لایت - Honor 9X Lite

آنر 9 ایکس لایت با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی معرفی شد

حدود دو ماه از نخستین باری که نام گوشی آنر 9 ایکس لایت – Honor 9X Lite بر سر زبان‌ها آمد می‌گذرد؛ حالا اما این موبایل میان رده به شکلی غافلگیرکننده در فنلاند معرفی شده است.

گوشی آنر 9 ایکس لایت بسیاری از ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری آنر 8 ایکس را به ارث برده است؛ اما برتری‌هایی دارد که می‌توانیم به یک ماژول دوربین با طراحی جدید و سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

مشخصات آنر 9 ایکس لایت

بنابر یک دلیل موجه، آنر در این محصول هم تراشه نسبتا قدیمی کایرین 710 را به‌کارگیری کرده؛ چون این چیپست از تاییدیه گوگل برخوردار است و مانعی برای استفاده از سرویس‌های گوگل وجود ندارد. حافظه داخلی دستگاه، 128 گیگ و ظرفیت رم آن 4 گیگابایت است؛ البته امکان بهره بردن از کارت microSD هم برای کاربران وجود دارد.

گوشی آنر 9 ایکس لایت

دوربین 48 مگاپیکسلی آنر 9X لایت، مهم‌ترین ویژگی گوشی به شمار می‌رود که لنز f/1.8 دارد و با یک دوربین عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی (f/2.4) همراهی می‌شود. این‌ها در کنار یک فلاش LED درون ماژول مستطیل‌شکلی قرار گرفته‌اند که این روزها در بین گوشی های هوشمند، مُد شده است.

البته شاید به علت وجود یک ناچ، طراحی جلوی دستگاه باب سلیقه برخی از کاربران نباشد. در اینجا یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD را داریم که در قسمت بریدگی‌اش، اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارند. آنر ۹ ایکس لایت با EMUI 9 (مبتنی بر اندروید پای) کار می‌کند؛ همچنین یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 وات دارد.

گوشی آنر 9 ایکس لایت

قیمت آنر 9 ایکس لایت – Honor 9X Lite

این محصول به زودی در فنلاند با رنگ‌بندی مشکی و سبز قابل پیش‌خرید خواهد بود؛ عرضه رسمی اما از تاریخ 25 اردیبهشت آغاز می‌شود. قیمت گوشی آنر ۹ ایکس لایت در شمال اروپا، 199 یورو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قیمت اش ام قیمت خوب مناسبی هست اش

  2. من یه چیزی رو متوجه نمیشم به عنوان مثال با این که کوشی هواوی دوربین اش ۴۸ مگاپیکسل هست
    اما کیفیت عکس های ایفون با این که ۱۲ مگاپیکسل هست خیلی بهتره و کیفیت اش واقعا فوق العاده است