سیم کارت رایگان همراه اول

امکان ثبت نام اینترنتی سیم کارت رایگان همراه اول برای سرپرستان خانوار فراهم شد

سرپرست‌های خانواری که فاقد سیم کارتی به نام خود هستند از این پس می‌توانند به صورت غیرحضوری و اینترنتی برای دریافت سیم کارت رایگان همراه اول ثبت نام کنند.

اخیرا دولت طرحی را برای ارائه تسهیلات 1 میلیون تومانی به مردم در نظر گرفت که یکی از شروط ثبت درخواست این وام این بود که سرپرست خانوار باید دارای سیم کارتی به نام خود باشد. از این رو در شرایطی که همچنان کشور با بحران شیوع ویروس کرونا مواجه است، بسیاری از متقاضیان برای دریافت سیم کارت به مراکز فروش و خدمات تلفن همراه مراجعه می‌کنند. در همین راستا اپراتور اول کشور تمهیداتی را برای رفاه حال متقاضیان در نظر گرفت.

ارائه سیم کارت رایگان همراه اول به صورت اینترنتی

همراه اول به عنوان اپراتور اول کشور در همین رابطه اعلام کرد طرح ارائه سیم کارت‌های مجانی این اپراتور تا هر زمان که ثبت نام وام یک میلیون تومانی تمدید شود، ادامه خواهد داشت. علاوه بر این در راستای حفظ سلامت شهروندان از این پس متقاضیان می‌توانند به صورت غیر حضوری و اینترنتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی همراه اول به آدرس shop.mci.ir برای دریافت سیم کارت اقدام کنند. از این رو توصیه می‌شود برای دریافت سیم کارت اعتباری هدیه از مراجعه حضوری خودداری گردد.

بر اساس اعلام شرکت پست، سیم کارت‌هایی که به صورت اینترنتی ثبت نام می‌شود، در اسرع وقت به متقاضیان تحویل داده خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. علاوه بر همراه اول رایتل و ایرانسل ام همین کار رو کردن

  2. این کارو باید از اول میکردن
    تو بعضی شهرا چنان صف طولانی بستن واسه سیم کارت