نسخه جدید اساسین کرید

نسخه جدید اساسین کرید به زودی معرفی خواهد شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد یوبی‌سافت به‌زودی از نسخه جدید اساسین کرید – Assassin’s Creed رونمایی خواهد کرد.

یوبی سافت تصمیم گرفت در سال 2019 به سری بازی‌های اساسین کرید استراحت بدهد، اما طی ماه‌های گذشته اطلاعات و شایعات بسیاری منتشر شده که نشان می‌دهند این کمپانی فرانسوی در حال توسعه نسخه جدیدی از این مجموعه است. فردی با نام کاربری shinobi602 در توئیتر که سابقه خوبی در افشای اطلاعات بازی‌های یوبی‌سافت دارد، در پاسخ به پرسش یکی از دنبال کنندگانش گفت به‌زودی اطلاعات تازه‌ای از نسخه جدید اساسین کرید منتشر خواهد شد.

سال گذشته چند تصویر و اطلاعات نسبتا قابل اتکایی در فضای مجازی دست‌به‌دست شد که نشان می‌داد Assassin’s Creed بعدی به سراغ وایکینگ‌ها می‌رود و در اسکاندیناوی رقم می‌خورد. برخی از شایعات و افشاگران ادعا می‌کنند نسخه سال 2020 این مجموعه بازی، Assassin’s Creed Ragnarok نام خواهد داشت.

یوبی‌سافت معمولا در مراسم E3 بسیاری از بازی‌هایش را معرفی می‌کرد، اما امسال با توجه به لغو این رویداد به دنبال شیوع کرونا، به نظر می‌رسد طی ماه جاری شاهد رونمایی از بازی‌های این کمپانی خواهیم بود. استودیوهای بازی‌سازی و ناشران بسیاری اعلام کرده‌اند به خاطر عدم برگزاری E3 در حال بررسی راه‌های مختلف برای معرفی آثار جدیدشان به بهترین شکل ممکن هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*