طراحی گلکسی نوت 20 - Galaxy Note 20

سامسونگ طراحی گلکسی نوت 20 را به طور اتفاقی لو داد!

طراحی گلکسی نوت 20 – Galaxy Note 20 ، نسل بعدی سری نوت، به طور اتفاقی با یک عکس منتشر شده توسط خود شرکت سامسونگ لو رفت.

همه کارشناسان و کاربران مطمئن هستند که سامسونگ به شدت در حال تلاش برای آماده سازی محصولات جدید خود که در رویداد آنپکد بعدی این برند کره‌ای رونمایی ‌‌می‌شوند، بوده است. در این مراسم که قرار است در ماه آگوست یا اواخر جولای برگزار شود گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 که نسل جدید گوشی های تاشو سامسونگ محسوب می‌شود، احتمالا از ستاره‌های اصلی مراسم خواهند بود. تا به امروز چندین گزارش از این محصولات منتشر شده است و ما جزئیاتی درباره قلم اس پن نسل بعدی و البته طراحی جدید اسمارت فون تاشو سامسونگ به دست آورده‌ایم.

در طراحی گلکسی نوت 20 هیچگونه حفره‌ای وجود ندارد

طراحی گلکسی نوت 20 - Galaxy Note 20

اما یکی از مواردی که همچنان ناشناخته مانده، طراحی پنل جلویی گلکسی نوت بیست است. وب سایت سم موبایل به تازگی تصویری منتشر کرده است که به نظر می‌رسد اولین دیدار ما با طراحی گلکسی ‌نوت 20 باشد. به نظر می‌رسد که این تصویر از سوی منابع رسمی سامسونگ منتشر شده است و ما می‌توانیم سه گوشی پرچمدار این کمپانی را مشاهده کنیم. در جلو گلکسی اس 10 پلاس با دوربین سلفی دوگانه دیده می‌شود و گلکسی اس 20 با حفره مرکز نمایشگر آن نیز در پشت صحنه حضور دارد. اما توجه اصلی به محصولی است که در مرکز تصویر قرار گرفته و در واقع هیچ‌گونه حفره، حاشیه و زوائد دیگری بر روی نمایشگر آن دیده نمی‌شود.

به طرز عجیبی هیچ‌گونه دکمه فیزیکی نیز در روی لبه‌های بدنه‌ی این دیوایس مرموز دیده وجود ندارد و کارشناسان حدس می‌زنند که این اولین تصویر از طراحی گلکسی Note 20 باشد. البته به طور قطعی نمی‌توان درباره آن اظهار نظر کرد و ممکن است ما تنها شاهد یک کانسپت از محصولی باشیم که هیچ‌گاه عرضه نخواهد شد. در ضمن گوشه سمت چپ بالای نمایشگر نیز در این عکس دیده نمی‌شود و همچنان هم احتمال این وجود دارد که سامسونگ از ‌حفره‌های درون نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی استفاده کند.

سامسونگ گلکسی Note 20 به دوربین زیر نمایشگر مجهز می‌شود؟

طراحی گلکسی نوت 20 - Galaxy Note 20

با توجه به این که گلکسی نوت 10، گلکسی نوت 10 پلاس، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا همگی دارای حفره‌های درون نمایشگر در قسمت مرکزی صفحه هستند، احتمالش بسیار کم است که سامسونگ به دنبال جابجایی محل این حفره باشد. گزارش‌هایی وجود دارد که سامسونگ در حال کار بر روی یک دوربین زیر نمایشگر است تا طراحی اسمارت ‌فون ‌های پرچمدار خود را با تغییرات انقلابی روانه‌ی بازار کند. حالا ممکن است که گلکسی نوت 20 به اولین محصول سامسونگ تبدیل شود که به این فناوری مجهز شده است.

افشاگران روز گذشته اعلام کردند این فناوری قرار نیست در گلکسی فولد 2 دو وجود داشته باشد و با توجه به این که پنل پشتی گلکسی نوت 20 نیز مشابه کادر دوربین‌های مستطیلی‌شکل گلکسی اس 20 اولترا خواهد بود، احتمال زیادی وجود دارد که شاهد رونمایی از این فناوری در تبلت 2020 سامسونگ باشیم. پیش‌بینی می‌شود که مدل‌های مختلف گلکسی نوت 20 در قالب یک مدل استاندارد با باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و یک نسخه‌ی پلاس که ظرفیت پایه هر دو مدل 128 گیگابایت خواهد بود، روانه‌ی بازار شوند. گفته می شود که گلکسی نوت 20 پلاس از اینترنت 5G و حافظه رم 8 گیگابایت برخوردار خواهد بود که البته هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات توسط سامسونگ به طور رسمی تایید نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا اگه همین طور که کفته بودین باشه واقعا چیز خوبی از اب در میاد

  2. این نوت ۲۰ هستش البته دکمه های فیزیکی هم داره! به اون فیلم که دقیقا همین مدل گوشی داخلش هست نگاه کنید، دکمه های رفتن سمت چپ گوشی