کنفرانس IFA 2020

کنفرانس IFA 2020 با یک روش مفهومی نوآورانه برگزار می‌شود

کنفرانس IFA 2020 هم به خاطر پاندمی کروناویروس به صورت فیزیک برگزار نمی‌شود، اما لغو هم نخواهد شد. ایفا 2020 برلین امسال با یک روش مفهومی نوآورانه برگزار می‌شود.

حساب کاربری رسمی مربوط به گروه برگزار کنندگان رویداد IFA در توییتر اعلام کرده است که شیوع کروناویروس روی کنفرانس سال 2020 این گروه نیز تأثیرگذار خواهد بود، ولی این به معنای لغو شدن برگزاریش نیست. مسئولین شهر برلین آلمان برگزاری هرگونه رویداد با بیش از 5 هزار شرکت کننده را تا 24 اکتبر امسال (3 آبان 99) ممنوع کرده است، به همین خاطر، برگزاری کنفرانس IFA 2020 برلین نیز به صورت خودکار لغو خواهد شد. مسئولین برگزاری این رویداد در توییتر خود اعلام کرده‌اند که به دنبال برگزاری این کنفرانس، به روش مفهومی و نوآروانه‌ی جدیدی هستند. هرچند آن‌ها هیچ اشاره‌ای به فکری که در ذهنشان می‌گذرد نکرده‌اند و حدس اینکه این رویداد به جز استریم زنده به شکل دیگری برگزار شود، بسیار سخت است.

#IFA20:‌ تنظیم شده برای یک کانسپت نوآورانه‌ی طراحی شده برای چنین مواقع بی‌سابقه‌ای.

IFA برلین در سال 2020 برگزار خواهد شد؛ اما به دنبال ممنوعیت برگزاری هر گونه رویداد با بیش از 5 هزار شرکت کننده تا 24 اکتبر 2020 از سوی مقامات برلین، آن به یک روش نوآورانه‌ی مفهومی برگزار می‌شود.

تاریخ برگزاری کنفرانس IFA 2020

به طور معمول قرار بود این رویداد از 4 تا 9 سپتامبر (14 تا 19 شهریور 99) در برلین آلمان برگزار شود. شرکت‌های حوزه‌ی تکنولوژی محصولات مختلفی را از گوشی‌ها گرفته تا چیپست زیر قاب آن‌ها در این رویداد معرفی می‌کنند. به طور مثال در IFA سال گذشته، گوشی‌های گلکسی ای 90 5 جی و گلکسی ام 30 اس سامسونگ، نوکیا 7.2 و نوکیا 6.2 و همچنین چیپست کایرین 990 هواوی معرفی شدند.

گفتنیست که ایفا تنها رویداد حوزه‌ی تکنولوژی در سال 2020 نیست که برگزاری فیزیکی آن به خاطر پاندمی کروناویروس لغو می‌شود. پیش از آن رویداد توسعه دهندگان گوگل آی/او، کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا، کنفرانس توسعه دهندگان F8 فیسبوک، فستیوال موسیقی SXSW، رویداد توسعه دهندگان بازی‌ها E3، رویداد بیلد مایکروسافت و همچنین کنفرانس توسعه دهندگان اپل نیز دیگر رویدادهای مهمی بودند که به همین دلیل، برگزار نشدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فکر‌کنم دوباره تاریخ اس تمدید بشه