تماشا کنيد : بزرگترين تصوير رنگي ثبت شده از آسمان شب ، ترکيبي از 37 هزار عکس

largest true color image of the sky

نیک رایزینگر سازنده برنامه iOS راهنمای آسمان (SkyGuide) بیش از ۹۶ هزار و پانصد و شصت کیلومتر را با هواپیما و ماشین برای عکاسی و جمع‌آوری بیش از ۳۷ هزار عکس، سفر کرده تا نهایتا با ترکیب آنها این یک عکس که در پائین می‌بینید را خلق کند. این تصویر در واقع بزرگترین تصویر رنگی حقیقی موجود از آسمان است که در اندازه ۱۰۰ هزار در ۵۰ هزار پیکسل است.

وی این تصویر را که نسخه کامل و بزرگتر آن را در فلش بالا مشاهده مي کنيد ،  در نسخه جدید برنامه راهنمای آسمان استفاده کرده است که برای آیفون و آی‌پد تا ده روز دیگر عرضه خواهد شد. این برنامه فوق‌العاده شامل تصاویر زیبای رندر شده‌ای از آسمان و اشیاء موجود در آن است.

در ادامه ویدئویی در این رابطه را می‌توانید ببینید :

 

منبع : gizmodo

 

Largest true-color image of the sky ever is made of 37,000 photos

SkyGuide's creator Nick Risinger had to travel more than 60,000 miles by airplane and car to collect 37,000 individual photos to create this single image, the largest true-color image of the entire sky ever made: 100,000 by 50,000 pixels.

He is using this image in the new version of SkyGuide, which will be released for iPad and iPhone on December 19. It looks like an incredible app, with beautiful rendering of the sky and its objects. Check out this video preview:

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*