تاریخ رونمایی ال جی ولوت LG Velvet 5G - 5G

تاریخ رونمایی ال جی ولوت 5G رسما اعلام شد

تاریخ رونمایی ال جی ولوت LG Velvet 5G – 5G به طور رسمی از سوی سازنده اعلام شد و باید تا دو هفته در انتظار معرفی این گوشی زیبا بنشینیم!

چند روز پیش ال جی با انتشار اولین تیزر تبلیغاتی گوشی ال جی ولوت همه کاربران را با ظاهر جذاب و طراحی مدرن این اسمارت فون بالارده آشنا کرد. حالا این کمپانی یک ویدیوی دیگر بر روی اینترنت قرار داده و تاریخ رونمایی ال جی ولوت 5G درون آن اعلام می‌شود.

بنابراین دیگر نیازی به هیچ‌گونه گمانه‌زنی وجود ندارد و شما می‌توانید در روز هفتم ماه می (18 اردیبهشت) با اولین گوشی ال جی بعد از تغییر فلسفه در نام‌گذاری اسمارت فون های این برند کره‌ای آشنا شویم. قرار است رویداد معرفی این محصول جدید به صورت کاملا دیجیتالی و آنلاین انجام شود و هیچ‌یک از اصحاب رسانه و علاقه‌مندان در محل رونمایی حضور نخواهند داشت.

 

ساعت 10 صبح به وقت سئول از طریق کانال رسمی ال جی در یوتیوب و صفحه فیس بوک این کمپانی، رویداد معرفی به طور زنده پخش خواهد شد و تمام اطلاعات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز دو هفته به برگزاری این رویداد باقی مانده است و ما کنجکاویم که ببینیم کمپانی سازنده چه اطلاعات جذابی را درباره این گوشی تا آن زمان پنهان خواهد داشت.

ال جی ولوت 5G برای تجربه‌ی ارزان‌تر نسل جدید اینترنت موبایل

احتمالاً با توجه به این دو تیزر، احتمال می‌رود که در فاصله دو هفته مانده به برگزاری مراسم نیز شاهد درز جزئیات بیشتری از قابلیت‌های ال جی Velvet باشیم. تا حال گزارش‌هایی به دست ما رسیده است تا مطمئن شویم مدل ولوت ال جی قرار است یک گوشی بالارده باشد که از پردازنده اسنپدراگون 765 برخوردار است.

این خبر خوبی برای طرفداران اینترنت 5 جی خواهد بود زیرا کاربران دیگر نیازی نیست که هزینه بالایی برای خرید ال جی وی 60 تینکیو بدهند تا اسنپدراگون 865 را برای برخورداری از نسل جدید اینترنت موبایل در اختیار داشته باشند. در حال حاضر هنوز صحبتی درباره قیمت گوشی LG Velvet وجود ندارد، اما احتمالا شاهد برچسب قیمتی در محدوده 600 دلار خواهیم بود.

ال جی این محصول را برای موفقیت بیشتر در بازار داخلی کره‌ی جنوبی طراحی کرده است، اما با توجه تبلیغات بسیار گسترده و ابراز علاقه‌هایی که از سوی کاربران و کارشناسان کشورهای مختلف جهان به وجود آمده است، می‌توانیم امیدوار باشیم که در بازارهای اروپایی و آمریکایی نیز شاهد عرضه این محصول باشیم.

طراحی ظاهری ال جی ولوت آن را به یکی از زیباترین اسمارت فون های چند سال اخیر بازار تبدیل کرده و طراحی سه دوربین آن به شکل قطره‌های باران و به صورت کاملا عمودی انجام گرفته است. فلش ال ای دی نیز در راستای همین سنسورها دیده می‌شود و البته در قسمت نمایشگر شاهد یک ناچ بسیار کوچک با حاشیه‌های کاملا مدرن و ظریف خواهیم بود.

جک سه و نیم میلی‌متری هدفون و البته باتری با ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصات ال جی Velvet 5G هستند که تا به حال به دست آورده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نمیدونم چرا پشت گوشی منو یاد گوشی قدیمی اکسپریا آرک میندازه.

  2. به احتمال زیاد بر خلاف تصور پانچ هول نداره و ناچ قطره ایه…!