چت گروهی ویدیویی تلگرام

تماس تصویری گروهی در تلگرام برای رقابت با Zoom از راه می‌رسد

به زودی قابلیت تماس تصویری گروهی در تلگرام اضافه خواهد شد. حتی گفته می‌شود چت تصویری گروهی تلگرام می‌تواند بهتر از اپلیکیشن Zoom‌ باشد.

اگرچه از نظر آمار و ارقام و تعداد کاربران فعال، واتس اپ را به عنوان محبوب‌ترین پیام رسان دنیا می‌شناسند، اما از نظر قابلیت‌ها، کمتر پیام رسانی را می‌توان با تلگرام مقایسه کرد. امسال با اضافه شدن قابلیت تماس تصویری گروهی در تلگرام ، یک ویژگی جذاب دیگر هم به فهرست امکانات غنی این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

با در نظر گرفتن تاکید تلگرام روی امنیت و حریم خصوصی، مشکلات نرم افزار زوم برطرف خواهد شد. گفتنی است طبق جدیدترین آمار، تعداد کاربران فعال Telegram در هر ماه به 400 میلیون نفر رسیده است. پاول دورف موسس و مدیرعامل این شرکت عقیده دارد تماس ویدیویی در سال 2020، شبیه به پیام‌رسانی (متنی عادی) در سال 2013 است. Telegram وعده داد برای فراهم شدن امکان چت گروهی ویدیویی در سال 2020، روی توسعه این قابلیت تمرکز می‌کند.

پاول دورف عقیده دارد نرم افزارهای متعددی برای تماس تصویری وجود دارند، اما آن‌ها ایمن یا کاربردی هستند! به عبارتی هر دو خصیصه در هیچ برنامه‌ای وجود ندارد. تلگرام، به ادعای مدیرعامل آن، به دنبال رفع این مشکل است.

گفتنی است تلگرام به تازگی، از طریق QuizBot، یک سیستم متمرکز روی آموزش توسعه داده است. با این سیستم می‌توان به زبان‌های مختلف، تست‌هایی در سطوح گوناگون ایجاد کرد. برای تولیدکنندگان تست‌های معتبر، 400 هزار یورو در نظر گرفته شده است. موارد تایید شده، در نهایت داخل یک دایرکتوری دارای قابلیت جستجو قرار می‌گیرند. در کانال contest@ به اطلاعات بیشتری درباره QuizBot و سرویس‌های مشابه دست پیدا می‌کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ایده خوب و جالبیه
    باید ببینیم چی میشه

  2. بابا اصن تماس صوتی خوب نیست اصن نمی‌فهمی کی به کیه 😂

  3. والا من هروقت اومدم تماس بگیرم از طریق تلکرام هیچوقت کار نکرد 😐