کالبدشکافی آیفون اس ای 2020

کالبدشکافی آیفون اس ای 2020 از قطعات آیفون 8 زیر قاب این گوشی خبر می‌دهد

ویدیویی از کالبدشکافی آیفون اس ای 2020 – iPhone SE 2020 منتشر شده که می‌تواند استفاده از قطعات آیفون 8 در زیر قاب این گوشی را به تصویر بکشد.

اپل همه را با رونمایی از یک آیفون زیر 500 دلاری در شرایط پاندمی بودن کرونا، شوکه کرد. آیفون اس ای جدید که هم اکنون ارزان‌ترین آیفون اپل نیز لقب گرفته است، دومین نسل از تلفن هوشمندیست که اپل آن را در ماه مارس سال 2016 معرفی کرده بود.

ظاهراً شرکت کوپرتینویی از همان شاسی و قطعات داخلی آیفون 8 مدل سال 2017 در زیر قاب این گوشی استفاده کرده است. به تازگی ویدیویی از کالبدشکافی آیفون اس ای 2020 در یوتیوب منتشر شده که نشان می‌دهد حتی از مادربرد آیفون 8 برای راه اندازی سیستم عامل این گوشی استفاده شده است.

ویدیوی کالبدشکافی آیفون اس ای 2020

دانلود ویدیو

اپل در موارد مختلفی شناخته شده است، ولی نه برای محصولات ارزان قیمت. اما این تغییر رویه از نسل هفتم تبلت آیپد آغاز شد و سال گذشته با آیفون 11 ادامه پیدا کرد. اکنون این شرکت با نسل دوم آیفون اس ای که به چیپست پرچمدار A13 Bionic مجهز شده و 399 دلار قیمت دارد، آتش جنگ با سازندگان اندرویدی را شعله‌ور کرده است.

این شرکت تکنولوژی آمریکایی از چیپست، دوربین پشتی و کانکتور باتری متفاوی نسبت به آیفون 8 در زیر قاب SE استفاده کرده است. اما سایر قطعات همگی دقیقاً همان چیزی هستند که در آیفون 8 حضور دارند.

در ویدیوی بالا برای اثبات این که اپل از مادربرد آیفون 8 در زیر قاب این گوشی استفاده کرده، مادربردی که سازنده در زیر قاب استفاده کرده را با یک مادربرد مدل مذکور جابجا می‌کنند. با این کار گوشی به طور عادی بوت می‌شود و تقریباً همه چیز از جمله صفحه نمایش، اسپیکر، موتور هپتیک و دوربین جلو کار می‌کنند. فقط دوربین اصلی پشتی کار نمی‌کند، زیرا از ماژول متفاوتی در اینجا استفاده شده است. به نظر می‌رسد این همان ماژول دوربین به کار رفته در آیفون ایکس آر است.