عوض كردن پسورد جیمیل

آموزش عوض كردن پسورد جیمیل در گوشی اندروید

عوض كردن پسورد جیمیل در گوشی اندروید روش متفاوتی دارد. در این مطلب به آموزش نحوه تغییر دادن رمز عبور Gmail در در گوشی های اندرویدی می‌پردازیم.

پسورد جیمیل در مقایسه با رمز عبوری که برای حساب کاربری خود در بسیاری از وب سایت‌ها و سرویس‌های آنلاین دیگر تعیین کرده‌اید، اهمیت بیشتری دارد. در سرویس ایمیل گوگل، اطلاعات شخصی متعددی وجود داشته و باید با جان و دل از آن‌ها محافظت کرد. از طرفی رمز عبور انتخاب شده برای جیمیل، پسورد دستیابی به سایر سرویس‌های گوگل نظیر درایو (فایل‌ها)، فوتوز (تصاویر)، داکس (اسناد)، کلندر (تقویم) و بی‌شمار سرویس دیگر نیز محسوب می‌شود.

با فاش شدن پسورد حساب کاربری‌تان در گوگل، به جرات می‌توان گفت دار و ندارتان به باد خواهد رفت! در نتیجه عوض كردن مستمر پسورد جیمیل را فراموش نکنید. ممکن است رمز عبور قبلی را فراموش کرده یا به دسترسی غیر مجاز کاربری دیگر به اکانت خود پی برده‌اید. در هر صورت، زمان تغییر است.

بسته به نوع دستگاهی که از طریق آن ایمیل‌ها را مدیریت می‌کنید، نحوه عوض كردن پسورد جیمیل متفاوت خواهد بود. با توجه به استفاده بیشتر کاربران از گجت هوشمند همراه خود به این منظور، در این مطلب به بررسی چگونگی تغییر رمز عبور Gmail در گوشی یا تبلت اندرویدی می‌پردازیم.

عوض كردن پسورد جیمیل با گوشی موبایل

وارد تنظیمات (Settings) گوشی یا تبلت خود شده و سپس تا رسیدن به گزینه Google به پایین اسکرول کنید.

عوض كردن پسورد جیمیل در گوشی اندروید

در ادامه گزینه Manage your Google account را انتخاب کنید. اگر گزینه Security در بالای صفحه در دسترس قرار دارد، روی آن ضربه بزنید. در غیر این صورت منوی آیکون را لمس کرده و سپس Security را انتخاب کنید.

عوض كردن پسورد جیمیل در گوشی اندروید

بعد از دیدن بخش Signing in to Google به دنبال گزینه Password بگردید و روی آن ضربه بزنید. رمز عبور جدید را وارد کرده و سپس گزینه Change Password را لمس کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. میشه گفت که یکی از مهمترین و کاربردی ترین و بهترین پست های بود که گجت نیوز این آپلود کرده بود واقعا از سایت خوبتون ممنونم چون این پست با هم کاربردی و مهمه مرسی که همیشه پست های مهم و کاربردی رو میزارید