ال جی ولوت

تصویر جدید لو رفته از ال جی ولوت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 10 وات را تأیید می‌کند

به تازگی تصویر جدیدی از گوشی میان رده جدید ال جی منتشر شده است که پشتیبانی آن از شارژ بی‌سیم را تأیید می‌کند. ال جی ولوت (LG Velvet) طبق شایعات ماه آینده معرفی خواهد شد.

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی ال جی ولوت، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن هستیم. جدیدترین اطلاعات منتشرشده مربوط به کنسرسیوم شارژ بی‌سیم است که تأیید می‌کند این گوشی از شارژ بی‌سیم تا 10 وات پشتیبانی می‌کند. این یک گیرنده کلاس صفر است که از توان تا 30 وات پشتیبانی می‌کند، اما این رقم معمولا برای دستگاه‌های رده بالا کاربرد دارد.

شرکت ال‌جی با این گوشی در تلاش است تا مجموعه گوشی‌های هوشمند میان رده خود را احیا کند. این شرکت یک زبان طراحی جدید ایجاد کرده و معتقد است که با این سبک جدید می‌تواند بین محصولات خود از لحاظ طراحی نیز تمایز ایجاد کند و نه فقط مشخصات.

مشخصات ال جی ولوت

در رابطه با مشخصات این گوشی باید اشاره کرد که ال جی از تراشه اسنپدراگون 765G به عنوان مغز متفکر گوشی جدید خود استفاده کرده است. همچنین، ال جی ولوت مانند پرچمداران سری G و V این شرکت از ویژگی نمایشگر دوگانه یا Dual Screen پشتیبانی می‌کند.

ال جی ولوت

ال جی تصاویر رسمی قسمت پشتی گوشی را منتشر کرده است که دوربین سه‌گانه دستگاه را نشان می‌دهد. بر اساس شایعات، یک حسگر اصلی 48 مگاپیکسل به همراه یک حسگر 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 5 مگاپیکسلی عمق‌سنج برای ثبت تصاویر پرتره مجموعه دوربین گوشی LG Velvet را تشکیل می‌دهد. دوربین سلفی دستگاه که در بریدگی بالای نمایشگر جای گرفته است، دارای وضوح 16 مگاپیکسل خواهد بود.

ال‌جی هنوز به طور رسمی این موضوع را تأیید نکرده است، اما گوشی‌های ولوت دارای گواهینامه‌های MIL-STD و IP68 خواهد بود. ال جی سری جدید گوشی‌های میان رده خود را به صورت رسمی در تاریخ 7 مه (18 اردیبهشت ماه) معرفی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. یکی از بهترین سری های طراحی رو داره

  2. سوراخ سلفیش چقدر خوشکله!خوشکلترین سوراخ سلفی که تا به حال در یک نمایشگر گوشی دیدم
    با اینکه این گوشی میان رده هست ولی از نظر طراحی و زیبایی از پرچمداران سامسونگ و شیافومی و هواوی زیباتر و با کلاستر هست

  3. سلام جناب حسین پور
    این گوشی وارد بازار ایران هم میشه یا خیر؟

  4. یک گوشی زیبا و قدرتمند و بی نقص