فناوری +Quick Charge 3 برای شارژ سریع

کوالکام فناوری +Quick Charge 3 را برای شارژ سریع گوشی های مجهز به اسنپدراگون 765 معرفی کرد

کوالکام ساعاتی پیش از فناوری +Quick Charge 3 برای شارژ سریع گوشی های میان رده مجهز به پردازنده اسنپدراگون 765 پرده‌برداری کرده است.

سال‌هاست که کوالکام برای چیپست‌های نسل جدید خود فناوری‌های شارژ سریع باتری را توسعه داده است، اما اخیرا این کمپانی فناوری جدیدی رونمایی کرده که بازار پرچمداران موبایل را هدف قرار نمی‌دهد، بلکه به سراغ آن دسته از گوشی ‌های میان رده رفته است که به پردازنده‌ی میان‌رده‌ی اسنپدراگون 765 این کمپانی مجهز شده‌اند.

فناوری +Quick Charge 3 برای شارژ سریع

در واقع فناوری +Quick Charge 3 از حیث قدرت، نسخه محدود شده‌ی نسل چهارم کوئیک شارژ محسوب مب‌شود و طبق گفته کمپانی سازنده، دارندگان گوشی های هوشمند میان رده می‌توانند با استفاده از آن، 50 درصد ظرفیت باتری را در تنها 15 دقیقه شارژ کنند. قابلیت شارژ سریع باتری این روزها به دلیل سبک زندگی سریع کاربران، یک ویژگی حیاتی برای خرید گوشی های جدید محسوب می‌شود و حالا کوالکام با این کار ارزش خرید محصولات مجهز به چیپست اسنپدراگون 765 را بالاتر برده است.

فناوری +Quick Charge 3 شارژ سریع را به گوشی های ارزان‌ هدیه می‌دهد

فناوری +Quick Charge 3 برای شارژ سریع

در یک کنفرانس خبری که ساعاتی پیش برگزار شده اس،ت سران کمپانی کوالکام رسما از فناوری شارژ سریع شارژ 3 پلاس رونمایی کردند. کوئیک شارژ +3 مختص شارژ سریع باتری برای گوشی های اقتصادی‌ است که طبق گفته‌ی سازندگان، در مقایسه با نسل قبلی، این فناوری جدید باتری را 35 درصد سریع‌تر شارژ می‌کند و گرمای ایجاد شده نیز 9 درجه کمتر خواهد بود. خبر خوب این است که تمام کاربرانی که از گوشی هایی قدیمی‌تر با پورت یو اس بی A و یا گوشی های جدید با پورت یو اس بی تایپ سی استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود با استفاده از کابل‌های مختلف و شارژرهایی که از فناوری کوئیک شارژ چهار پشتیبانی می‌کنند، برای استفاده از فناوری +Quick Charge 3 نیز بهره ببرند.

یک نکته مهم دیگر در فناوری شارژ سریع کوئیک شارژ 3 پلاس این است که به لطف بهره‌گیری از طراحی جدید تک آی سی، دیگر سازندگان نیاز نیست که یک چیپست برای نظارت بر روی افزایش بیش از حد ولتاژ را در محصول خود قرار دهند. +Quick Charge 3 کوالکام از شارژ سریع با کابل و اتصال وایرلس پشتیبانی می‌کند و حتی کاربران می‌توانند به طور همزمان از هر دو روش برای شارژ گجت‌ خود استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عالیه ،50درصد در مدت زمان 15دقیقه

  2. فناوری خوبیه و کاربردیه واقعا