بازی Total War: Shogun 2

بازی Total War: Shogun 2 را هم‌اکنون به صورت رایگان دریافت کنید

اگر از طرفداران ژانر استراتژیک هستید، بازی Total War: Shogun 2 – توتال وار: شوگان 2 را می‌توانید هم‌اکنون به صورت رایگان از استیم دانلود کنید.

کسانی که دارای حساب کاربری استیم هستند، می‌توانند بازی Total War: Shogun 2 را از امروز، بدون پرداخت هزینه به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند.

از زمان شیوع کرونا ویروس، افراد و شرکت‌های مختلف وارد عمل شده‌اند و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا به هر شکلی، به مردم کمک کنند. شرکت‌های مختلف بازی سازی نیز در این مدت با ارائه عناوین رایگان، کمک شایانی به سرگرمی مردم کرده‌اند و شرکت سگا نیز در همین راستا، یکی از محبوب‌ترین آثارش را برای مدتی محدود، رایگان کرده است.

دانلود رایگان بازی Total War: Shogun 2 – توتال وار: شوگان 2

کسانی که به ژانر استراتژیک علاقه‌مند هستند، با مجموعه توتال وار به خوبی آشنایی دارند و می‌دانند که چه گیم پلی غنی و جذابی دارد. حالا هم زمان با تخفیف خوردن قسمت‌های مختلف این مجموعه در پلتفرم استیم، بازی Total War: Shogun 2 کاملا رایگان شده و هر کسی که آن را به حساب کاربری خود اضافه کند، بدون پرداخت حتی یک دلار، صاحب آن خواهد شد.

بازی Total War: Shogun 2

شوگان 2 در سال 2011 به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و داستان آن پیرامون چند خاندان ژاپنی جریان دارد که شما می‌توانید نقش هر کدام از آن‌ها را بر عهده گرفته، به نابودی دشمنان پرداخته و مناطق مختلف را تسخیر کنید. علاوه بر بخش داستانی که به صورت دونفره نیز قابل انجام است، بازی بخش آنلاین هم دارد و در هر نقشه، 8 بازیکن می‌توانند به رقابت بپردازند.

همچنین بسته‌های الحاقی بازی نیز 75 درصد تخفیف خورده است و شما می‌توانید با پرداخت حداکثر 5 دلار، هفت بسته الحاقی بازی از جمله جنگ اژدها (Dragon War) و ظهور سامورایی (Rise of the Samurai) را خریداری نمایید.

این بازی فقط تا تاریخ 1 مه 2020 (جمعه 12 اردیبهشت) رایگان باقی خواهد ماند، پس فرصت را از دست ندهید.