سامسونگ galaxy note 10 - گلکسی نوت

احتمال تجهیز سامسونگ Galaxy Note 20 به تراشه اگزینوس 992

شایعات از تجهیز سامسونگ Galaxy Note 20 به نسخه بهبودیافته‌ اگزینوس 990 حکایت دارند. بر این اساس، گلکسی نوت 20 به لطف چیپست اگزینوس 992 عملکرد بهتری از سری گلکسی اس 20 خواهد داشت.

اخیرا گوشی های خانواده گلکسی اس 20 با تراشه اسنپدراگون 865 روانه بازار شدند. البته سامسونگ ورژنی از آن‌ها را با اگزینوس 990 هم عرضه کرد که عملکرد ضعیف‌تر و مصرف انرژی بالاتری دارند. اما ظاهرا کمپانی کره‌ای به دنبال جبران مافات با تراشه اگزینوس 992 و استفاده از آن در سامسونگ Galaxy Note 20 است.

سامسونگ Galaxy Note 20 با تراشه اگزینوس در کره‌جنوبی

بنابر گزارش یک رسانه کره‌ای، احتمال دارد سامسونگ با رونمایی از این چیپست در ماه‌های پیش‌رو، نسخه اگزینوس پرچمداران بعدی خود را در کره جنوبی عرضه کند. این در حالی است که عرضه سری گلکسی اس 20 با تراشه کوالکام در موطن سامسونگ، یک سرافکندگی برای واحد تولیدات نیمه هادی کمپانی بود.

ظاهرا کار روی اگزینوس 992 از چند ماه پیش آغاز شده و با فناوری ساخت 6 نانومتری سامسونگ، در حال تولید است. گفته می‎شود که این چیپست دارای بهره‌وری بالاتر و عملکرد پردازشی بهتری از اگزینوس 990 و چه بسا اسنپدراگون 865 خواهد بود.

از طرفی، احتمال تاخیر در عرضه اسنپدراگون 865 پلاس هم مزید بر علت شده تا سامسونگ به تولیدات خود روی بیاورد. پیش‌تر انتظار می‌رفت تراشه جدید کوالکام در سه ماهه سوم سال 2020 از راه برسد؛ ولی ظاهرا بحران جهانی کرونا باعث ایجاد تاخیر شده است. با این اوصاف، حتی شاید پرچمدار جدید ویوو هم مانند گلکسی نوت 20 به اگزینوس 992 تجهیز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برای اینکه از بازار رقابت جا نماند باید این کار را بکند تا از دور خارج نشود