نقص در طراحی گلکسی اس 20 اولترا - Samsung Galaxy S20 Ultra

نقص در طراحی گلکسی اس 20 اولترا شیشه‌ی دوربین را شکننده کرده است!

نقص در طراحی گلکسی اس 20 اولترا – Samsung Galaxy S20 Ultra گریبان کاربران را با شکسته شدن شیشه‌ی ماژول دوربین گوشی‌شان گرفت!

در رابطه با پرچمدار 2020 سامسونگ طی هفته‌های گذشته گزارش‌های عجیبی از انواع و اقسام ایرادات فنی و نرم افزاری روی فضای مجازی منتشر شده و حالا در گزارشی جدید گویا تعدادی از کاربران سامسونگ به انجمن‌های رسمی این برند کره‌ای مراجعه کرده و گزارش شکایت خود در رابطه با شکستن شیشه دوربین این گوشی گران قیمت سامسونگ بدون هیچ دلیل خاصی را منتشر کرده‌اند!

نقص در طراحی گلکسی اس 20 اولترا - Samsung Galaxy S20 Ultra

در اکثر این گزارش‌ها آمده است که کاربران گوشی خود را به زمین نیانداخته و ضربه شدیدی نیز به آن وارد نشده است و شیشهی محافظی که بر روی کادر مستطیلی‌شکل دوربین اس بیست اولترا قرار گرفته، خود به خود ترک خورده و شکسته است! قطعا زمانی که شما 1400 دلار برای خرید یک گوشی هوشمند پرداخت می‌کنید، انتظار ندارید که چنین ایرادی در طراحی آن وجود داشته باشد و از دیدن آن بسیار خشمگین خواهید شد.

آیا نقص در طراحی گلکسی اس 20 اولترا جدی است؟

در انجمن‌های اینترنتی سایت سامسونگ در کشور آمریکا گزارش شکایت کاربران نشان می‌دهد که این مشکل حتی از یک ماه پیش وجود داشته است؛ زمانی که تنها چند هفته از عرضه رسمی گلکسی S20 Ultra به بازار می‌گذشت. تعداد زیادی از کاربران نیز معتقدند آنها به هیچ وجه گوشی را بر روی زمین نیانداخته و شیشه کار دوربین‌ها خود به خود شکسته است. اکثر این کاربران مدعی شده‌اند که از قاب‌های محافظ با کیفیت بالا برای این گوشی گران قیمت استفاده می‌کنند و حتی بیرون زدگی دوربین آنها با سطح سختی برخورد نداشته که موجب شکسته شدن و ترک خوردن آن شود.

نقص در طراحی گلکسی اس 20 اولترا - Samsung Galaxy S20 Ultra

گویا برای اکثر کاربران این مشکل به صورت یک ترک بسیار نازک در شیشه دوربین‌ها پدیدار می‌شود که امکان زوم کردن از یک سطحی به بعد را نمی‌دهد. سپس این ترک بزرگ‌تر شده و همزمان قابلیت زوم کردن نیز محدودتر می‌شود. همانطور که در تصاویر می‌بینید، گزارش شکایت برخی از کاربران نیز مبنی بر این بوده که کادر دوربین‌ها به طور ناگهانی شکسته و یک حفره‌ی بسیار بزرگ داخل آن باقی می‌ماند!

هزینه تعمیر گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ

متاسفانه سامسونگ این مشکل را در بخش ایرادات فنی گلکسی اس 20 اولترا به رسمیت نمی‌شناسد و به همین دلیل هم خدمات پس از فروش این شرکت برنامه‌ای برای تعمیر محصولات ندارد و خریداران باید هزینه تعمیر و جا‌به‌جایی را از جیب خودشان پرداخت کنند. برای آن دسته از کاربرانی که در طرح Samsung Premium Care عضو هستند، با پرداخت 100 دلار و برای باقی کاربران با پرداخت 400 دلار این شیشه جایگزین می‌شود. به دلیل مشکلات مربوط به قرنطینه و منع آمد و شد به دلیل ویروس کرونا بسیاری از کاربران نیز نتوانسته‌اند خود را به مراکز تعمیر برساند.

نقص در طراحی گلکسی اس 20 اولترا - Samsung Galaxy S20 Ultra

در حال حاضر سامسونگ این مشکل را به رسمیت نشناخته و بیانیه‌ای درباره‌‌ی آن صادر نکرده است، اما با توجه به گزارش‌های متعدد به نظر می‌رسد که احتمال وجود یک نقص در طراحی گلکسی اس 20 اولترا محتمل است؛ حتی برخی نیز عقیده دارند که سامسونگ باید گوشی های معیوب را از سطح بازار جمع‌آوری کند. البته در کنار این موضوع به این نکته هم باید اشاره کنیم که مشکل گزارش شده چندان هم گسترده نیست و هزاران نفر از خریداران سامسونگ بدون هیچ مشکلی از گلکسی S20 اولترا را به طور روزانه استفاده می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. شخصا از اپل متنفرم ولی سامسونگ بقیه شرکتا اومدن ازش تقلید کنن قشنگ شه از مقاومتش کم شد یا یا کاری نکن یا می کنی درست حسابی باشه

  2. خب برید گوشی های تانک مال نوکیارو بگیرید خودم لومیا1520 رو هفت ساله دارم فقط باتریش خراب شده تعویض کردم حالا به خاطر اپلیکشن محدودی که داره میخوام یک نوکیای اندرویدی بگیرم نظرم به نوکیا 7.2 هستش یا صبر میکنم مدل نوکیا 7.3 بیاد
    نظرتون چیه 7.2 خوبه یا دیگر مدلای نوکیا ؟

    • نوکیا میانرده هاش خوب نیست

      در ضمن گول مارکش رو نخور، صد در صد تولید چین هستش

      آنر و شیائومی و هوواوی در میانرده ها محصولات بهتری دارند

      الان هم وقت خرید گوشی موبایل نیست چون این اپلیکیشن شاد اومده و قیمت ها رو بالا برده

      یکی دو ماه صبر کن تا مدرسه ها به صورت فیزیکی باز یا بسته بشه بعدا خرید کن

      با سپاس

      • عزیز دل چرا الکی یه برند رو خراب میکنی؟
        نوکیا مقاومترین گوشیهای جهان رو داره اینو دیگه نمیشه منکر شد
        چه قدیمی و چه جدیدش خرابی ندارن
        آنر و شیا و سامی کی باشن که پیشنهاد میدی

        • نوکیا چرا ورشکست شد؟؟؟

          تاریخ به ما دروغ نمی گه

          مهم نیست شما قبلا چی بودی، الان چی هستی؟؟؟

          شما مدعی جمله ذیل هستی :

          “نوکیا مقاومترین گوشیهای جهان رو داره اینو دیگه نمیشه منکر شد”

          منبع شما چیه؟

          با سپاس

    • اگر 5g میخوای منتظر 7.2 باش در غیر اینصورت 7.2 خوبه عالیه پسر عمم هم داره راضیه دوربینش هم حرف نداره
      خوشکل و سریع و با دوام

  3. گل بودو به سبزه آراسته شد

  4. راستش از روزی که سری اس ۲۰ معرفی شد، اس ۲۰ پلاس برام جذابیت بیشتری داشت . طراحی ماژول دوربین اس ۲۰ اولترا با اختلاف نسبت به رقبا عقبه

  5. شیشه یه جسم شکننده است. و هرچی مساحت بیشتر بشه احتمال شکستن بالاتر میره(مخصوصا که زیر شیشه خالی هم باشه). در اس بیست اولترا هم مساحت محافظ به نظر من بیش از حد زیاده و این بر میگرده به طراحی ضعیف. درسته زیباست اما با کوچکترین برخوردی با جسم سخت آسیب میبینه.

  6. بیا سامسونگ دیگه مشکلاتش از مملکت ما بیشتر شده

  7. من بارها گفته‌ام که گوشی های آیفون نسبت به گوشی های سامسونگ خیلی بهتر هستند و خودتون قضاوت کنید از پس از یک طراحی ساده هم بر نمی آید وای به حال چیزای پیچیده تر

  8. طراحی خوب طراحی که علاوه بر اینکه یک ظاهر زیبا را به وجود بیاره مقاومتی گوشی لطمه‌ای وارد نکنید یعنی گوشی هم مقاومت عالی داشته باشه