سامسونگ پرچمدار بازار گوشی های 5G

سامسونگ پرچمدار بازار گوشی های 5G در سه ماهه اول سال 2020 شد

کمپانی سامسونگ با فروشی بیشتر از سایر شرکت‌ها، موفق به کسب لقب پرچمدار بازار گوشی های 5G در سه ماهه اول سال 2020 شده است.

بر اساس یک گزارش جدید، بازار گوشی های 5G شاهد 24 میلیون نسخه فروش در سه ماهه اول سال 2020 بوده است. بدین ترتیب، شاهد افزایش قابل توجهی در تقاضا، به خصوص در بازار چین بوده‌ایم و سامسونگ به عنوان پرچمدار این بازار در سه ماهه قبلی معرفی شده است.

با توجه به گزارش منتشر شده توسط شرکت Strategy Analytics، سامسونگ با فروش 8.3 میلیون گوشی هوشمند، پرچمدار بازار گوشی های 5 جی در سه ماهه‌ی اول سال 2020 لقب گرفته است. هواوی با اختلاف اندک 8 میلیون دستگاه فروش به دنبال آن است، در حالی که ویوو (2.9 میلیون دستگاه)، شیائومی (2.5 میلیون دستگاه) و اوپو (1.2 میلیون دستگاه) با اختلاف بیشتری در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

سامسونگ پرچمدار بازار گوشی های 5G

1.2 میلیون گوشی هوشمند 5G هم سهم دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است. این گزارش نشان می‌دهد که محبوبیت استفاده از نسل بعدی اینترنت موبایل، شبکه‌ی 5G در حال افزایش است. تقاضای محصولاتی که از این شبکه پشتیبانی می‌کنند که علیرغم پاندمی کروناویروس در سراسر جهان، در حال افزایش است.

محبوب‌ترین گوشی‌های 5G بازار هم اکنون دو مدل ساخت سامسونگ به نام‌های گلکسی اس 20 5 جی و گلکسی اس 20 اولترا 5 جی هستند.