فصل 6 بازی کال آف دیوتی موبایل

جزئیات آپدیت فصل 6 بازی کال آف دیوتی موبایل

آپدیت فصل 6 بازی کال آف دیوتی موبایل – Call of Duty Mobile شما را به غرب وحشی می‌برد و دارای نقشه‌ها، حالات و آیتم‌های جدیدی است که تنوع بازی را دو چندان می‌کند.

آپدیت فصل 6 بازی کال آف دیوتی موبایل یک بار دیگر باعث شده تا این اثر مخاطبانش را هیجان‌زده کند. این فصل دارای تم وسترن است و محتواهای زیادی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

همان طور که تا پیش از این وعده داده شده بود، آپدیت جدید Call of Duty Mobile نقشه‌های تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند، از جمله نقشه راست (Rust) از بازی مدرن وارفر 2 که طرفداران در انتظارش بودند. این نقشه شما را در یک ایستگاه نفتی قدیمی در بیابان قرار می‌دهد و طراحی انعطاف پذیر آن باعث شده تا حالت‌های مختلفی همانند دث مچ و دامینیشن، به خوبی در آن قابل انجام باشد.

آپدیت فصل 6 بازی کال آف دیوتی موبایل – Call of Duty Mobile

فصل ششم بازی کال آف دیوتی موبایل دارای حالت آنلاین جدیدی به نام «تسخیر پرچم» (Capture the Flag) نیز خواهد بود که بر روی نقشه Rust انجام می‌شود. بازیکنان قدیمی با حالت تسخیر پرچم به خوبی آشنایی دارند، این مُد، از زمان بازی‌هایی همچون Unreal Tournament 2 در عناوین آنلاین موجود داشته و بسیار پرطرفدار است.

فصل 6 بازی کال آف دیوتی موبایل

یک نقشه کوچک دیگر به نام سالن (Saloon) نیز به بازی اضافه خواهد شد که برای رقابت‌های جدید تک به تک (با نام دوئل) و دو در برابر دو مناسب است. این نقشه جدید در اواسط ماه مه عرضه می‌شود. حالت دوئل در دیگر نقشه کوچک بازی، یعنی کیل‌هاوس (Killhouse) نیز در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این‌ها، مُد جدید دیگری به نام Kill Confirmed نیز در اوایل ماه مه در بازی قرار خواهد گرفت. در این حالت، شما در ابتدا باید دشمن را از بین ببرید و سپس پلاک او را بردارید تا امتیاز بدست بیاورید. این مُد، در واقع همان دث مچ (Deathmatch) است که حالا با یک چالش جدید عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد مورد استقبال قرار بگیرد.

در کنار این بخش‌های تازه، بتل پس (Battle Pass) بازی نیز دچار تغییر و تحول خواهد شد. شما حالا مجبور به انجام چالش‌ها و ماموریت‌های مختلف برای دریافت جایزه نیستید و کافی است به بازی کردن ادامه دهید تا جوایز را دریافت کنید. بنابر این، شما با پیشرفت در بازی، به آیتم‌های جدید دست پیدا می‌کنید و اجباری در انجام ماموریت‌هایی که دوست ندارید، وجود ندارد. تغییراتی در منوی بازی نیز ایجاد خواهد شد تا تمرکز شما بر روی المان‌ها و عناصر جدید اثر قرار بگیرد.

آپدیت فصل 6 بازی کال آف دیوتی موبایل در تاریخ 1 مه 2020 (جمعه 12 اردیبهشت 1399) به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. آقا کسی میدونه او چالش فرارکن و۲ دشمن را بکش باید چطوری انجام بدیم

  2. پابجی خیلی چیتر داره شده پابچیت دیگه

    ولی کالاف یکجوری حوصله سربره اصلا نمیشه کلن و لیست دوستان درست حسابی درست کرد

    همیشه که فقط بازی نیست

  3. از پابجی بیشتر خوشم میاد تا این بازی مزخرف

  4. با اختلاف بهترین بازی آنلاین هست
    از پابجی ام بهتره

  5. این ابدیت ها یه اذیتی که داره اینه که حجم اینترنت آدم رو به فنا میده
    ولی خوبی ایش اینه که بازی ابدیت شده خیلی لذت بخش تره