عکس واقعی از وان پلاس زد - OnePlus Z 5G

جدیدترین تصویر وان پلاس زد حفره درون نمایشگر آن را به نمایش می‌گذارد

به تازگی تصویر وان پلاس زد – OnePlus Z در دستان کاربران لو رفته است که طراحی گوشی میان رده وان پلاس را قبل از رونمایی رسمی به ما نشان می‌دهد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است گوشی وان پلاس Z با پشتیبانی از اینترنت 5 جی در ماه جولای معرفی شود. اما حالا به لطف تصویر لورفته توسط وب سایت True-Tech ما برای اولین بار و با کیفیت بالا، این محصول را در دست کاربران می‌بینیم و تقریبا با تمام جزئیات طراحی آن آشنا می‌شوید. پیش از این هم در رندرهایی که از این گوشی لو رفته بود، دیده بودیم که کمپانی سازنده به سراغ یک نمایشگر تقریبا تمام صفحه رفته و از حفره درون نمایشگر برای قرار دادن دوربین سلفی بهره برده است.

تصویر وان پلاس زد

عکس واقعی از وان پلاس زد - OnePlus Z 5G

احتمالا این گوشی ساز چینی از یک نمایشگر امولد با نرخ تازه سازی 90 هرتزی بهره خواهد بود. این پنل دارای ابعاد 6.4 اینچ است و علاوه بر ای نکه سنسور اثر انگشت درون آن تعبیر شده، طبق روال گوشی های اخیر کمپانی وان پلاس حاشیه‌های چندان زیادی نیز در بالا و پایین و اطراف نمایشگر دیده نمی‌شود.

ابتدا قرار بود گوشی وان پلاس در کنار وان پلاس 8 رونمایی شود، اما به دلیل مشکلاتی که این کمپانی با گسترش شیوع ویروس کرونا با آن مواجه شد، این رونمایی چند ماه به تاخیر افتاد. احتمالا مدل پایه وان پلاس زد 5G در کشور انگلستان با قیمت 400 پوند به فروش خواهد رسید. با تبدیل نرخ‌ها، وان پلاس زد شاهد یک برچسب قیمت 450 دلاری در سایر نقاط جهان می‌شود که این گوشی را به رقیب مستقیم آیفون اس ای 2020 البته گوگل پیکسل 4a تبدیل می‌کند.

البته این که گوشی جدید وان پلاس یک موبایل میان رده است باعث ‌نمی‌شود که امکانات جذابی نداشته باشد. همانطور که در تصویر می‌بینید، یک سیستم دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی خودنمایی می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی به همراه دوربین‌های 16 و 12 مگاپیکسلی عکس‌های فوق‌العاده‌ای در موقعیت‌های متفاوت ثبت کنند.

عکس واقعی از وان پلاس زد - OnePlus Z 5G

برخلاف روند همیشگی وان ‌پلاس گویا قرار است درون مدل OnePlus Z 5G به جای پردازنده کوالکام، از چیپست مدیاتک استفاده شود. حتی از تراشه مدیاتک Dimensity 1000 که از فرکانس پردازشی 2.2 گیگاهرتز برخوردار است، به عنوان مغز متفکر احتمالی اینمحصول نام برده می‌شود. خریداران این محصول، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی دریافت خواهد کرد و احتمالا یک مدل دیگر با 256 گیگابایت ظرفیت داخلی نیز به فروش خواهد رسید،

وان پلاس زد از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می‌کند و لازم است بدانید که سازنده تصمیم گرفته است به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری انحصاری OxygenOS 10 را بر روی آن نصب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کاش یکم بیشتر توضیح میدادین

  2. کاش علاوه لر توضیحات خوب تون قیمت اش رو هم میکفتین