آپدیت MIUI 12 - می یو آی 12

آپدیت MIUI 12 به همراه نرم افزارهای گوگل اکنون قابل دریافت است

آپدیت MIUI 12 تا امروز تنها برای کاربران چینی قابل دریافت بود اما حالا کاربران گوشی های شیائومی در سراسر جهان می‌توانند این به روزرسانی رابط کاربری می یو آی را نصب کند.

شیائومی هفته گذشته از آخرین ورژن رابط کاربری انحصاری خود تحت عنوان می یو آی 12 رونمایی کرد. بعد از معرفی رسمی چندین نسخه بتا از آپدیت MIUI 12 برای کاربران داخل کشور چین روانه بازار شد و حالا تیم اروپایی شیائومی بر روی این نسخه‌ها کار کرده و آنها را برای کاربران گوشی های این برند چینی در سراسر جهان منتشر کرده است. آپدیت MIUI 12 آخرین و بزرگترین تغییرات نرم افزاری و ظاهری را در رابط کاربری انحصاری شیائومی ایجاد می‌کند.

قبل از ارائه نسخه رسمی و پایدار این پلتفرم نرم ‌افزاری، چندین نسخه بتا برای کاربران گوشی های شیائومی در کشور چین منتشر خواهد شد، اما مشکل این بروزرسانی ها این است که تنها از زبان انگلیسی و چینی پشتیبانی می‌کنند و نرم ‌افزارهای گوگل نیز درون آنها وجود ندارد. به خصوص این که فروشگاه‌های اختصاصی چینی که غیر از کاربران خود کشور چین در هیچ کجای جهان کاربرد خاصی ندارد، بر روی آنها به طور پیش فرض نصب شده است.

آپدیت MIUI 12 - می یو آی 12

اما حالا تیم شیائومی در اروپا نسخه‌ای از آپدیت MIUI 12 را منتشر کرده‌اند که به کاربران شیائومی در سراسر جهان این امکان را می‌دهد که از آخرین تغییرات در آپدیت می یو آی 12 لذت ببرند. آنها نرم افزارهای پیش‌فرض چینی را از روی این نسخه حذف کرده و نرم افزارهای گوگل را نیز به آن اضافه کرده‌اند تا کاربران بتوانند از این بروزرسانی برای تجربه کردن آخرین امکانات نرم افزاری و البته طراحی کاملا جدید می یو آی رابط کاربری در گوشی اصلی خود بهره‌مند شوند.

کدام گوشی های شیائومی آپدیت MIUI 12 را دریافت می‌کنند؟

در حال حاضر آخرین نسخه که توسط شعبه اروپای شیائومی عرضه شده، بر روی 28 گوشی این کمپانی قابل دریافت است. قابلیت‌هایی نظیر دارک مود 2.0، تغییر چینش المان‌های مختلف رابط کاربری، والپیپرهای پویا و سه بعدی از سیارات، بهبود امنیت در یک همکاری مشترک با MACE، یک کنترل سنتر جدید و چندین قابلیت پنهان دیگر همگی در این نسخه گنجانده‌ شده است.

در تصویر زیر شما می‌توانید تمام گوشی های شیائومی که در حال حاضر قابلیت دریافت آپدیت می یو آی 12 روی آنها وجود دارد را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این نسخه همچنان هم نسخه نهایی و پایدار رابط کاربری جدید شیائومی محسوب نمی‌شود و ممکن است دارای باگ‌ها و مشکلات مختلف نرم افزاری باشد:

آپدیت MIUI 12 - می یو آی 12