رندرهای جدید نوکیا 9.3

رندرهای جدید نوکیا 9.3 با الهام‌گیری از گوشی‌های لومیا، هر بیننده‌ای را جذب می‌کنند!

رندرهای جدید نوکیا 9.3 پیور ویو طراحی و منتشر شد. در طراحی آن‌ها از گوشی های سری لومیای نوکیا الهام گرفته شده و نشان‌دهنده ظاهر جذاب Nokia 9.3 PureView هستند.

نوکیا 9 پیور ویو با وجود ارائه دوربینی پنج گانه، کاربران را ناامید کرد. این گوشی، پرچمداری که آن‌ها از شرکت اچ ام دی گلوبال انتظار داشتند نبود. با در نظر گرفتن اخباری که درباره جانشین آن در سال جاری شنیده‌ایم، نوکیا 9.3 پیور ویو کاستی‌های مدل قبلی را جبران خواهد کرد. رندرهای جدید نوکیا 9.3 نشان می‌دهند علاوه بر مشخصات فنی و قابلیت‌ها، این گوشی ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد.

بدنه تمام صفحه با دوربین سلفی مخفی

سامسونگ و وان پلاس امسال تمرکز ویژه‌ای روی نمایشگر پرچمداران خود داشتند. به نظر اچ ام دی گلوبال نیز استراتژی یکسانی در پیش گرفته است. بر اساس رندرهای جدیدی که از پرچمدار جدید این شرکت به تازگی منتشر شده‌اند، صفحه نمایش آن فاقد حاشیه در اطراف و همچنین بریدگی و حفره در لبه بالایی است. دوربین سلفی به احتمال زیاد زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

رندرهای جدید نوکیا 9.3

برخی گوشی‌سازان چینی، نمونه‌های اولیه‌ای مجهز به دوربین زیر نمایشگر توسعه‌ داده‌اند، اما این قابلیت هنوز به یک گوشی تجاری راه پیدا نکرده است. به همین دلیل مجهز شدن Nokia 9.3 PureView به آن، یک مزیت رقابتی منحصربه‌فرد ایجاد خواهد کرد. در صورت تبدیل شدن جدیدترین رندرهای نوکیا 9.3 به واقعیت، این گجت از نظر صفحه نمایش یکی از زیباترین مدل‌های بازار لقب خواهد گرفت.


رندرهای جدید نوکیا 9.3

در مطلب «نوکیا ۹.۳ پیور ویو ؛ بررسی زمان عرضه، مشخصات فنی و ویژگی‌ها» دریافتیم یکی از مهمترین ویژگی‌های این پرچمدار، استفاده از نمایشگری با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. این ویژگی به لذت کار با نمایشگر پرچمدار جدید نوکیا خواهد افزود.

بازگشت به سبک طراحی گوشی‌های لومیا

یک علاقه‌مند به برند نوکیا، با تماشای رندرهای جدید نوکیا 9.3 به یاد گوشی‌ های سری لومیا خواهد افتاد. اگرچه ترکیب دوربین پنج گانه‌ای که اچ ام دی در طراحی نوکیا 9 استفاده کرد کاملا منحصربه‌فرد بود، اما کانال یوتیوب Concept Creator، طراح رندرهای جدید، عقیده دارد نوکیا 9.3 مخصوصا از نظر شکل ماژول دوربین شبیه به لومیا 1020 و دیگر مدل‌های سری لومیا خواهد بود.

شبیه به گوشی های Lumia، ماژول دوربین گرد طراحی شده و برآمدگی قابل توجهی دارد. این دوربین متشکل از پنج سنسور است. سنسور اصلی با لنز عادی عکس‌هایی 64 مگاپیکسلی و سنسور دارای لنز اولتراواید تصاویری 108 مگاپیکسلی ثبت می‌کند. نوع لنز سه سنسور دیگر تله فوتو، ماکرو و عمق میدان است.

هر پنج لنز دوربین در همکاری با شرکت زایس ساخته می‌شوند. یکی از تفاوت‌های مهم پرچمدار سال 2020 نوکیا با دیگر گوشی‌ های رده بالای دوربین محور، مجهز شدن به یک فلاش ال ای دی سه گانه است. با در نظر گرفتن میکروفون قرار گرفته زیر دوربین، سبک طراحی گوشی های لومیا دوباره زنده خواهد شد.

رندرهای جدید نوکیا 9.3 پیور ویو

برخلاف بسیاری از گوشی های پرچمدار بازار، روی لبه پایینی Nokia 9.3، کنار درگاه یو اس بی، درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری را مشاهده خواهید کرد.

شبیه به بهترین گوشی های 2020، این گجت از تراشه اسنپدراگون 865 قدرت گرفته و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. انتظار داریم نوکیا 9.3 همزمان با نوکیا 7.3، طی برگزاری رویدادی در آگوست یا سپتامبر (نیمه‌های مرداد تا نیمه‌های مهر) معرفی شود. احتمال رونمایی در نمایشگاه IFA 2020 وجود دارد.

دانلود ویدیو