گوشی لنوو لژیون - Lenovo Legion

گوشی لنوو لژیون مخصوص گیمرهایی که به طراحی‌های عجیب علاقه دارند!

گوشی لنوو لژیون – Lenovo Legion همین حالا هم در رادار بسیاری از گیمرها قرار دارد و به تازگی تصاویر جدیدی از طراحی عجیب و جذاب این گوشی گیمینگ منتشر شده است.

گوشی گیمینگ لنوو Legion طبق گزارش‌هایی که تا به حال از آن منتشر شده، از مشخصات جالب توجهی همچون شارژ سریع 90 واتی از طریق کابل و سیستم خنک‌کننده‌ی مدرن برخوردار است. کاربران و کارشناسان زیادی در انتظار عرضه این محصول به بازار هستند و اگر لنوو کمی شانس بیاورد، سری لژیون می‌تواند به محبوب‌ترین گوشی گیمینگ بازار تبدیل شود.

حالا به تازگی کاربران وب سایت XDA-Developers تصاویری از طراحی گوشی لنوو لژیون منتشر کرده‌اند که گویا از یک ویدیوی تبلیغاتی به دست آمده است و طراحی عجیب و البته جذاب این گوشی را به نمایش درمی آورد. برخلاف تقریبا تمام گوشی های هوشمندی که در چند سال اخیر وارد بازار شده‌اند، دوربین ‌های اصلی مدل لژیون در قسمت مرکزی پنل پشتی دیده می‌شوند و دوربین سلفی پاپ آپ در کمال تعجب داخل لبه‌ی گوشی تعبیه شده است!

گوشی لنوو لژیون دو پورت یو اس بی تایپ سی خواهد داشت

گوشی لنوو لژیون - Lenovo Legion

البته با توجه به کاربرد این محصول ویژه‌ی گیمینگ، کاربران در اکثر اوقات آن را به شکل افقی در دست خود می‌گیرند و چنین طراحی جدیدی برای مکانیزم مکانیکی دوربین‌سلفی می‌تواند منطقی باشد. یک لوگوی لژیون بر روی قسمت متحرک دوربین سلفی قرار گرفته و فلش ال ای دی در دو رنگ متفاوت نیز دقیقا در مرکز پنل پشتی در یک ساختار هماهنگ با لوگو ستاره‌ای این موبایل گیمینگ حضور خواهد داشت.

گوشی لنوو لژیون - Lenovo Legion

در یک اقدام جالب توجه، کمپانی سازنده دو پورت یو اس بی تایپ سی برای گوشی لنوو لژیون پیش‌بینی کرده که یکی از آنها بر روی لبه و دیگری در پایین بدنه دیده می‌شود. بدین ترتیب حتی در حالتی که کاربر در حال انجام بازی است، می‌تواند بدون مزاحمت گوشی را به شارژر متصل کند. دو اسپیکر برای ایجاد صدای استریو در قسمت‌های بالا و پایین بدنه قرار دارند و یک تونل نسبتا بزرگ نیز برای کمک به افزایش حجم صدا، گردش هوای بیشتر و بهبود عملکرد سیستم خنک‌کننده درون بدنه قرار دارد.

مشخصات فنی گوشی گیمینگ لنوو Legion

گوشی لنوو لژیون - Lenovo Legion

منابع می‌گویند که گوشی لنوو لژیون از حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 به همراه حافظه رم LPDDR5 و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی برای نمایشگر برخوردار است. نرخ نمونه‌برداری لمسی آمیز 270 هرتز برای مدل Legion گزارش شده و با وجود این که سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری ZUI 12 بر روی آن نصب شده است، اما در کمپین‌های تبلیغاتی سیستم عامل این گوشی Legion OS نامیده شده زیرا سفارشی‌سازی گسترده‌ای بر روی آن انجام گرفته است.

گوشی لنوو لژیون - Lenovo Legion

دوربین های گوشی گوشی گیمینگ لنوو لژیون شامل یک سنسور 64 به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای تصویربرداری عریض می‌شود و دوربین سلفی نیز احتمالا دارای یک سنسور 20 مگاپیکسلی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. واقعا من عاشق گوشی های گیمینگ ام
    عالی اند به درد همه کار ها میخورن

  2. عجب چیزی ساختن
    قیمت اش چقدری هست ؟؟

  3. گوشی های گیمینگ عالیه
    به درد همه چیز و همه کارا میخوره

  4. معرکه است گوشی های گیمینگ فوق العاده است