هواوی وای 6 پی

مشخصات هواوی وای 6 پی و Huawei Y5p افشا شد

تصاویر و مشخصات هواوی وای 6 پی – Huawei Y6p به بیرون درز کرد. البته این گوشی اقتصادی در این افشاگری تنها نیست و هواوی وای 5 پی – Huawei Y5p هم آن را همراهی می‌کند.

از فهرست مشخصات هواوی وای 6 پی پیداست که نسخه تغییر نام یافته آنر 9 ای با طراحی دوربین متفاوت است. هواوی وای 5 پی را هم می‌توانیم به آنر 9 اس تشبیه کنیم.

 مشخصات هواوی وای 5 پی

صفحه نمایش LCD این گوشی با سایز 5.45 اینچ، وضوح اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18 به 9 توصیف شده است. البته اثری از ناچ یا حفره روی آن نیست و برای قرارگیری دوربین سلفی، یک حاشیه فوقانی کلاسیک دارد.

هواوی وای 5 پی برای مدیریت اطلاعات، به تراشه هلیو پی 22 مدیاتک، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگ متکی خواهد بود. البته آپشن استفاده از کارت microSD برای کاربران وجود خواهد داشت.

هواوی وای 5 پی

از رزولوشن دوربین سلفی بی‌خبریم؛ اما اجزای دوربین دو گانه در پنل پشتی را یک سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی، درگاه microUSB و سیستم عامل اندروید 10 در پوسته‌ای از EMUI 10.1 دیگر مشخصات فاش شده‌ی هواوی Y5p هستند.

مشخصات هواوی وای 6 پی

این گوشی با ناچ قطره‌ای خود، طراحی مدرن‌تری دارد. همچنین از وجود دوربین سه‌گانه و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی بهره می‌برد. البته ظاهرا چیپست دستگاه، همان Helio P22 است؛ اما سایز نمایشگر به 6.3 اینچ و رزولوشن آن به فول اچ دی پلاس می‌رسد.

دوربین سه‌گانه متشکل از سنسورهای 2+5+13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی، دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. باتری آن هم  5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. نام سیستم عامل اندروید 10 و درگاه مایکرو USB نیز در فهرست مشخصات هواوی Y6p دیده می‌شود.

مشخصات هواوی وای 6 پی