کتاب های پرفروش

کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

نیویورک تایمز یک روزنامه معتبر و مشهور آمریکایی است که اعتبار و نفوذ آن در این کشور در حدی بوده که از آن به عنوان منبع ملی یاد می‌شود. همچنین از این روزنامه به عنوان مدرک و مستند در خیلی از موضوعات می‌توان استفاده کرد. این روزنامه از سال 1851 شروع به فعالیت کرد و تاکنون موفق به دریافت ده‌ها جایزه پولیتزر شده که در میان روزنامه‌های دیگر به نوعی رکورددار محسوب می‌شود.

لیست هفتگی نیویورک تایمز از معتبرترین لیست‌های پیشنهادی کتاب است که در واقع معیاری برای خریداران عام به شمار می‌آید. کتاب‌هایی که چند هفته در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند، در نهایت به پرفروش‌ترین کتاب‌های آن سال در آمازون تبدیل می‌شوند. در این مقاله قصد داریم کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز را به شما معرفی کنیم که ارزش وقت گذاشتن برای مطالعه را دارند. شما می‌توانید با خرید کتاب از فروشگاه کتاب گاج مارکت این کتاب‌های بی نظیر را مطالعه کنید.

1. کتاب مردی به نام اوه

اوه یک مرد 59 ساله با یک اتومبیل ساب است و به راحتی به سمت کسانی که خوشش نمی‌آید، اشاره می‌کند و کاملا رک به آنها می‌گوید. این رمان به 30 زبان ترجمه شده و رتبه اول پرفروش‌های نیویورک تایمز و سوئد را از آن خود کرده است. فردریک بکمن در این اثر خود احساساتی نظیر عشق و نفرت را به تصویر می‌کشد. داستان این رمان تراژیک – کمیک است و کسی نمی‌داند که او چه رنجی را در زندگی متحمل شده و چگونه روال زندگی‌اش دستخوش تغییر شده است.

2. کتاب جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند

دلیا اونز در اولین اثر خود داستان مشقت‌های یک دختر را توصیف می‌کند که اعضای خانواده‌اش او را در سنین پایین رها کرده‌اند و رنج هایی که او متحمل شده فراتر از روح و جسم او بودند. یک اثر درام، جنایی و عاشقانه که از اثرات انزوا و طبیعت بر شکل‌گیری شخصیت این دختر صحبت می‌کند و خواننده را با تجربیات تلخ و شیرین او همراه می‌سازد.

3. کتاب بر امواج

مارگارت اتوود نویسنده این کتاب است که در سال 1972 منتشر شده، که در قسمتی از آن می‌خوانیم : “هر انسانی گذشته‌ای دارد که هرگز رهایش نمی‌کند و می‌خواهد بی توجه به گذشته آینده‌اش را بسازد … ”

قهرمان این اثر زنی است که سال‌ها گذشته‌اش را انکار می‌کند تا با عشق و امید آینده‌اش را بسازد. اتوود تاکنون بیش از 30 کتاب شامل رمان، شعر، داستان کوتاه و … منتشر کرده که در اکثر آثار او زن به عنوان شخصیت اصلی شناخته می‌شود.

کتاب های پرفروش

4. کتاب زن همسایه

شاری لاپنا نخستین رمان خود یعنی “زن همسایه” را در سال 2016 منتشر کرد که با استقبال خوانندگان روبرو شد. فضای رمان سرشار از معما، هیجان و محیط‌های رمزآلود است و داستان از یک مهمانی شام آغاز می‌شود. دروغ، خیانت و رازهای زندگی زناشویی موضوع اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهند. این اثر از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز بوده که ارزش خریداری دارد.

5. کتاب زنی پشت پنجره

شروع به خواندن این کتاب به معنای قدم گذاشتن در فضایی مبهم و راز آلود است. آنا شخصیت اصلی داستان گاها در مرز میان واقعیت و خیال گم می‌شود. یک رمان جنایی که در سال 2017 در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته و توسط ای جی فین نوشته شده است.  از نظر منتقدین روح آثار هیچکاک در این اثر دمیده شده که همین امر سبب شده تا کمپانی‌های فیلم‌سازی حق ساخت فیلم را از صاحب اثر دریافت کنند.

6. کتاب خشکسالی

بهترین رمان جنایی در سال 2017 که توسط جین هارپر نوشته شده و نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. جریان کتاب در رابطه با بدترین خشکسالی قرن در استرالیا است که در این میان سه نفر از اعضای یک خانواده به قتل می‌رسند و جریانات این قتل سبب می‌شود که اسرار داستانی کهنه نمایان شوند.

7. کتاب فرار به غرب

محسن حمید نویسنده پاکستانی، که داستان‌های تخیلی او در سطح بین‌الملل پرفروش بوده و جوایز ادبی متنوعی را دریافت کرده، نویسنده این کتاب است. شخصیت‌های اصلی داستان زن و مردی هستند که در میانه جنگ با هم آشنا می‌شوند و تصمیم به فرار از این بحران داخلی می‌گیرند. او در این کتاب جریان پناهندگی و مواجهه با سختی‌های آن را به زیبایی بیان می‌کند. همچنین او به این موضوع می‌پردازد که چگونه مهاجرت می‌تواند ترسناک اما در عین حال امیدوارکننده باشد.

8. کتاب تابستان مرگ و معجزه

رمان‌های جنایی و پلیسی ویلیام کنت کروگر بسیار مشهور هستند، این اثر او در سال 2014 برنده جایزه ادگار آلن پو شده است، که داستان پسرکی‌ست که با قطار تصادف می‌کند و می‌میرد را توصیف کرده و همین مرگ سرآغاز شروع جریانات این کتاب خواهد بود. در قسمتی از این کتاب آمده است : “مردگان هیچ وقت از ما دور نیستند، در قلب و ذهن ما هستند و در نهایت، تمام چیزی که ما را از آنها جدا می‌کند، تنها یک نفس است، دمی نهایی از هوا.”

کتاب های پرفروش

9. کتاب شدن

میشل اوباما در این کتاب زندگی شخصی خود را به عنوان همسر اولین رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا، قبل و بعد از ورود به کاخ سفید توصیف می‌کند. او زندگی خود را از دوران کودکی، آشنایی با باراک اوباما و دوران ریاست جمهوری او شرح می‌دهد، به کسانی که به خواندن خاطرات علاقمند هستند توصیه می‌شود این کتاب را بخوانند. از این اثر در مدت 15 روز دو میلیون نسخه در آمریکا و کانادا فروخته شد و همین امر آن را به پرفروش‌ترین کتاب خاطرات تبدیل کرده است.

10. کتاب خودت باش دختر

ریچل هالیس در این کتاب، روی سخن خود را کسانی قرار داده که باورهای منفی دارند و به خودشان دروغ می‌گویند. او در این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های خنده‌دار، مضحک، دردناک و … را توصیف می‌کند و خواننده را مخاطب قرار می‌دهد که او مسئول شادی روح و روانش است که باید کنترل زندگی‌اش را به دست بگیرد.

هالیس در این کتاب به دروغ‌هایی می‌پردازد که توسط جامعه، رسانه‌ها و خانواده به شما القا می‌شود و بزرگترین اشتباه شما گوش سپردن به این دروغ‌هاست.

کتاب “مردی به نام اوه” و “خودت باش دختر” از پرفروش‌ترین کتاب‌های داستان و رمان فروشگاه کتاب گاج مارکت هستند و امکان خرید اینترنتی این کتاب برای علاقمندان وجود دارد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این کتاب هایی که نام بردین
    قطعا کتاب های خوبی بودند که اینقدر پر فروش بودن
    قطعا یه سری از بهترین کتاب ها اند