بازی Resident Evil 8

بازی Resident Evil 8 ترسناک‌ترین قسمت مجموعه خواهد بود

پس از دو بازسازی موفق اخیر و فروش مناسب قسمت هفتم، به زودی شاهد معرفی بازی Resident Evil 8 – رزیدنت اویل 8 خواهیم بود که گفته می‌شود ترسناک‌ترین قسمت این مجموعه است.

نسخه بازسازی بازی رزیدنت اویل 3 به دلیل اکشن شدن بیش از حد، با انتقادات زیادی رو به رو شد اما بازی Resident Evil 8 می‌تواند یک بار دیگر، ترس واقعی را به مجموعه بازگرداند.

رزیدنت اویل 8 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است اما تقریبا همه می‌دانند که شرکت کپکام در حال توسعه آن است. حالا طبق یک شایعه جدید، این اثر یکی از ترسناک‌ترین، خشن‌ترین و تاریک‌ترین قسمت‌های کل مجموعه خواهد بود و نقطه مقابل بازسازی اکشن قسمت سوم قرار می‌گیرد.

اوج ترس در بازی Resident Evil 8 – رزیدنت اویل 8

قسمت هفتم توانست طرفداران مجموعه را غافل‌گیر کند و دارای اتمسفر بسیار تاریک‌تری در مقایسه با شماره‌های قبلی بود. به نظر می‌رسد که سازندگان می‌خواهند همین کار را در رابطه با بازی جدید هم پیاده‌سازی کنند اما با شدت بیشتر.

بازی Resident Evil 8

داسک گلم (Dusk Golem) که تاکنون بارها اطلاعات مرتبط با بازی‌ها را فاش کرده و منبع معتبری محسوب می‌شود، اخیرا جزئیات تازه‌ای را در رابطه با بازی Resident Evil 8 منتشر کرده است، از جمله اینکه طرفداران شاهد ترسناک‌ترین قسمت مجموعه خواهند بود و همانند بازسازی نسخه سوم یا قسمت ششم، یک اثر اکشن محور به طرفداران عرضه نمی‌شود.

گلم همچنین اعلام کرد که این بازی به زودی معرفی می‌شود و احتمالا در سال 2021 شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود. در حال حاضر دو احتمال برای نسخه بعدی مجموعه دارد: قسمت هشتم و یا بازسازی نسخه چهارم که دیر یا زود از آن هم رونمایی خواهد شد. کپکام فعلا در رابطه با این بازی‌ها سکوت کرده است اما می‌توان انتظار داشت در جریان رویداد دیجیتال گیمزکام 2020 یا یکی دیگر از مراسم آنلاین معتبر سال جاری، اطلاعات تازه‌ای را در این رابطه ارائه دهد.

آیا قسمت هشتم می‌تواند یک بار دیگر این مجموعه را به ریشه‌های ترسناکش بازگرداند؟ باید تا انتشار جزئیات بیشتر، منتظر ماند.