گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در صدر ستاره‌‌های محبوب کاربران سایت IMDb

بعد از نمایش موفق فیلم استخراج – Extraction در نت فلیکس، گلشیفته فراهانی این هفته به صدر لیست Starmeter سایت IMDB راه پیدا کرده‌است.

این روزها برای هر سرویس وی‌او‌دی یک فیلم اکشن با بازیگران سرشناس حکم گنجینه‌ای بسیار باارزش را دارد و فیلم استخراج گنج جدید نت‌فلیکس است. این فیلم اکشن به واسطه ویژگی‌های عام پسندی که دارد طی هفته‌های اخیر به داغ‌ترین فیلم تازه بدل شده و گلشیفته فراهانی به عنوان مهم‌ترین بازیگر زن این فیلم به صدر لیست ستاره‌‌های محبوب کاربران سایت IMDb راه یافته‌است. لیستی که نشان می دهد کاربران این سایت بیش از همه نام کدام هنرمند را جستجو کرده‌اند و نسبت به کدام بازیگر کنجکاو شده‌اند. این لیست همواره در تاریخ IMDB نشانگر خوبی برای پیداکردن ستاره های نوظهور سینما بوده و هر سال هم IMDB در انتهای سال به کسی که برای مدت بیشتری در صدر این لیست بوده جایزه Starmeter Awards را اهدا می‌کند که سال پیش ستاره فیلم کاپیتان مارول یعنی بری لارسون برنده آن شده بود.

حضور در صدر این لیست به این معناست که در هفته‌های اخیر احتمالا بعد از تماشای فیلم Extraction بسیاری از مخاطبان در مورد گلشیفته فراهانی و پیشینه‌اش کنجکاو شده و او را در IMDB جستجو کرده‌اند.این نمودار همچنان یکی از منابع اصلی مسئولین انتخاب بازیگر برای پیدا کردن چهره‌های محبوب و جدید است. با این حساب باید دید فراهانی تا کی در صدر Starmeter باقی می‌ماند و این اتفاق می‌تواند تا چه اندازه بر آینده شغلی او تاثیر داشته باشد.