شیائومی می 10 یوث ادیشن - نسخه جوانان

قدرت زوم 50 برابری شیائومی می 10 یوث ادیشن را تماشا کنید

مدیرعامل Xiaomi با انتشار یک ویدیو، قدرت زوم نسخه جوانان گوشی می 10 را به رخ کشید. شیائومی می 10 یوث ادیشن – Mi 10 Youth Edition دارای یک دوربین پریسکوپی است که از بزرگنمایی دیجیتال 50 برابر پشتیبانی می‌کند.

این ویدیو، شیائومی می 10 یوث ادیشن را سوار بر یک تریپاد، در حال تصویربرداری از ساختمان مرکز مالی پینگان نشان می‌دهد. بنابر توضیحات مدیرعامل شیائومی، گوشی در یکی از پارک‌های شنژن و فاصله 10 کیلومتری از ساختمان قرار داشت.

شاید در نگاه اول، این بزرگ‌نمایی بسیار چشمگیر باشد؛ اما نویز زیادی را در آن دیده می‌بینیم. از طرفی این ویدیو، خروجی تصویر را نشان نمی‌دهد که قطعا پس از پردازش نهایی، نویز بیشتری هم دارد. البته این مشکل در سایر گوشی هایی که از زوم پریسکوپی در بالاترین سطح استفاده می‌کنند نیز دیده می‌شود.

مشخصات شیائومی می 10 یوث ادیشن

این گوشی 5G میان رده از تراشه اسنپدراگون 765G کوالکام قدرت می‌گیرد و چهار دوربین در پنل پشتی دارد. یکی از آن‌ها دوربین پریسکوپی 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر، زوم هیبرید 10 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر است. سایر اجزای ماژول چهارگانه را دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند.

با چنین امکانات قابل توجهی، نسخه جوانان شیائومی می 10 فقط 296 دلار (2100 یوان) قیمت دارد؛ در واقع ارزان‌ترین گوشی هوشمند دنیا با دوربین پریسکوپی است.