گجت کاربردی

تماشا کنید: 19 گجت کاربردی برای گوشی های هوشمند

در این ویدیو با 19 گجت کاربردی برای گوشی های هوشمند آشنا می‌شوید که می‌توانند قابلیت‌های جذاب و مفیدی را در اختیار کاربران قرار بدهند.

امروزه گوشی های هوشمند به یک عضو جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند و زندگی بدون گوشی موبایل برای همه ما کسل کننده به نظر می‌رسد. تقریبا در تمام طول روز و شب برای انجام کارهای مختلف مثل چرخیدن در شبکه های اجتماعی، پیام دادن، زنگ زدن، گوش دادن به موسیقی، تماشای محتوای ویدیویی، عکس گرفتن، بازی کردن و غیره از گوشی‌مان استفاده کنیم.

علاوه بر تمام قابلیت‌هایی که گوشی های هوشمند در اختیار ما قرار می‌دهد، لوازم جانبی و گجت های کاربردی در بازار موجود است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری را به ما ارائه می‌دهد. برخی از این لوازم جانبی نتوانستند خیلی مورد توجه قرار بگیرند، اما گجت‌هایی هم وجود دارد که بسیار کاربردی و مفید هستند. در حال حاضر بازار لوازم جانبی و اکسسوری‌های گوشی های هوشمند از بازار خود گوشی‌ها نیز متنوع‌تر شده و شما می‌توانید بسته به نیاز خود، آنها را تهیه کنید.

در ویدیوی این قسمت گجت تی وی می‌خواهیم 19 گجت کاربردی برای گوشی های هوشمند را به شما معرفی کنیم. در این ویدیو با لوازم جانبی و اکسسوری‌های جذابی مانند هدفون مارشال مانیتور 2، پروژکتور و اسپیکر Capsule Max، داک شارژ TidyDock، مانیتور قابل حمل Faytech Flat، کیف پول هوشمند، قلم Adonit Snap 2 و داک نانو مینی آشنا می‌شوید.

معرفی 19 گجت کاربردی موبایل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ویدیو ای که توی این مقاله گذاشته بودین واقعا عالی بود و ممنون ام ازتون

  2. ویدیو خیلی فوق العاده ای بود و عالی بود خود ویدیو گویای همه چیز بود