سامسونگ گلکسی ای 21 اس - Samsung Galaxy A21s

سامسونگ گلکسی ای 21 اس با چهار دوربین و یک پردازنده جدید تولید خواهد شد

تنها یک ماه پس از رونمایی از گلکسی ای 21 ، گزارش‌هایی از ساخت سامسونگ گلکسی ای 21 اس – Samsung Galaxy A21s و برخی از مشخصات اصلی و تاریخ عرضه آن منتشر شده است.

انتشار چندین گزارش افشاگرانه از گلکسی A21s سامسونگ نشان می‌دهد که این اسمارت فون در دست تولید قرار دارد و احتمالا در فاصله‌ای بسیار کوتاه و در حالی که تنها یک ماه از زمان رونمایی از مدل قبلی می‌گذرد، شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود. به تازگی نیز گزارش جدیدی از این گوشی فاش شده که تصاویر رسمی گوشی میان رده جدید سامسونگ را در اختیار ما قرار داده است.

سامسونگ گلکسی ای 21 اس - Samsung Galaxy A21s

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید در پنل پشتی شاهد به‌کارگیری یک ماژول مستطیلی برای دوربین‌ها در گوشه سمت چپ بالای پنل خواهیم بود. البته این ظاهر کمی با طراحی دوربین‌ها در گلکسی ای بیست و یک تفاوت دارد اما در پنل جلویی و نمایشگر شاهد شباهت زیادی بین این دو مدل که از سری خانواده گوشی های اقتصادی سری ای محسوب می‌شوند، خواهیم بود.

یک پردازنده ناشناخته، مغز متفکر سامسونگ گلکسی ای 21 اس

سامسونگ گلکسی ای 21 اس - Samsung Galaxy A21s

پیشتر گزارشی از این گوشی منتشر شده بود که نشان می‌داد سامسونگ قصد دارد از پردازنده اگزینوس 850 که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است در این محصول استفاده کند. حالا این گزارش جدید، آن فرضیه را تایید می‌کند و اعلام کرده است که چیپست جدید سامسونگ یک تراشه‌ی 8 هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز خواهد بود. از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی ای 21 اس به 3 گیگابایت حافظه‌‌ی رم و 32 گیگابایت یا 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع فلش اشاره شده است.

در پنل جلویی شاهد یک نمایشگر 6.5 اینچی PLS با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل خواهیم بود. دوربین‌ سلفی یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دارد و در پنل پشتی نیز شاهد دو دوربین اصلی 48 و 8 مگاپیکسلی خواهیم بود. دو سنسور دیگر در کادر دوربین‌ها به سنسورهای 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و ثبت اطلاعات مربوط به عمق میدان سوژه اختصاص خواهد داشت.

تاریخ رونمایی گلکسی A21s چه زمانی خواهد بود؟ 

سامسونگ گلکسی ای 21 اس - Samsung Galaxy A21s

ضخامت 8.9 میلی‌متری و وزن 191 گرمی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که برای طراحی بدنه‌ی این گوشی ذکر شده است. ظرفیت باتری گلکسی ای 21 اس سامسونگ 5 هزار میلی آمپر ساعت خواهد بود و با برخورداری از بلوتوث 5.0 و چیست ان اف سی کاربران می‌توانند انتظار یک اسمارت فون قدرتمند را داشته باشد؛ تنها نکته‌ی ناامید‌کننده اینجاست که محصول جدید سامسونگ قرار نیست از اینترنت 5 جی پشتیبانی کند.

کاربران از اواخر ماه با قیمتی در حدود 225 دلار می‌تواند گلکسی A21s را خریداری کند با توجه به این که گلکسی ای 21 از مشخصاتی نظری نمایشگر 6.5 اینچی Infinity-O با رزولوشن اچ دی پلاس، دازنده 8 هسته‌ای، حافظه رم 3 گیگابایتی و ظرفیت داخلی 32 گیگابایت با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی تا سقف 512 گیگابایت، اندروید 10، دوربین 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکاسی در حالت فوق عریض، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی، قابلیت تشخیص چهره و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 15 واتی برخوردارد بود، می‌توان گفت که عرضه سامسونگ گلکسی A21s یک بروزرسانی سخت افزاری برای آن مدل محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سامسونگ انگار عقب افتاده که هر روز ی مدل جدید معرفی میکنه واقعا رویه مضخرفی را در پیش گرفته!

  2. هر روز بدتر از دیروز….

  3. گوشی خوبی نیست واقعا
    از نظر قدرت و کیفیت صفحه حرف واسه گفتن نداره

  4. نمی ارزه
    ۲۱۵ دلار
    اصلا نمی ارزه
    ردمی نوت ۹ اس با هزینه کمتر گزینه بسیار بهتریه