نسخه ریمستر بازی مافیا

نسخه ریمستر بازی مافیا با نام Mafia: Trilogy معرفی شد

همان طور پیش بینی می‌شد، شرکت 2K از نسخه ریمستر بازی مافیا با نام Mafia: Trilogy رونمایی کرد. این نسخه بازسازی، علاوه بر گرافیک بالا، بخش‌های داستانی تازه‌ای نیز خواهد داشت.

نسخه ریمستر بازی مافیا شامل هر سه قسمت اصلی خواهد بود و جذاب‌ترین ویژگی آن، گرافیک خیره کننده قسمت اول است که بازی دوستان خاطرات زیادی با آن دارند.

نسخه ریمستر بازی مافیا در راه است 

تا پیش از این هم شایعاتی پیرامون انتشار بازی مافیا: تریلوژی شنیده شده بود و حالا این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته‌اند. این نسخه ریمستر، گرافیک هر سه اثر را به طور کامل ارتقا داده و حالا شاهد آثاری هستیم که توانایی رقابت با گرافیک عناوین روز را دارند.

نسخه ریمستر بازی مافیا

توسعه این سه‌گانه بر عهده استودیوی هنگر ۱۳ (Hangar 13) بوده که بازی ناموفق مافیا 3 را در کارنامه دارد. معرفی این نسخه ریمستر همچنین ثابت می‌کند که اثر جدید معرفی نشده استودیوی مذکور دیگر در دست توسعه قرار ندارد، چرا که آن‌ها اخیرا تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرده‌اند. با این حال، احتمال موفقیت این نسخه بازسازی بالا است و می‌تواند ساخت قسمت چهارم را به یک واقعیت تبدیل کند.

نسخه ریمستر بازی مافیا

مجموعه مافیا با اینکه محبوبیت زیادی در بین بازی دوستان دارد اما هرگز نتوانسته نظر منتقدان را جلب کند و شاید نسخه جدید بتواند این کار را انجام دهد. موفق‌ترین قسمت مجموعه که منتقدان هم به تحسین آن پرداختند، نسخه رایانه‌های شخصی قسمت اول است که هنوز هم یکی از خاطره انگیزترین بازی‌های دو دهه اخیر به حساب می‌آید. بازسازی این بازی قدیمی چندان آسان به نظر نمی‌رسد اما استودیوی هنگر 13 ظاهرا در این زمینه موفق ظاهر شده. همان طور که از عکس‌ها پیدا است، گرافیک بازی، خیره کننده جلوه می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

بازی Crysis Remastered رسما تایید شد

باید دید نسخه ریمستر بازی مافیا تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود. این بازی هم‌اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد و تاریخ عرضه آن اعلام نشده است. شرکت 2K در تاریخ 19 مه (سه‌شنبه 30 اردیبهشت) جزئیات بیشتری را در رابطه با این نسخه جدید منتشر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*