گوشی وان پلاس 8

تست مقاومت گوشی وان پلاس 8 در برابر نفوذ آب

در این ویدیو، پس از جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به گوشی وان پلاس 8 – OnePlus 8 ، مقاومت آن در برابر نفوذ آب به دستگاه سنجیده شده است.

شرکت چینی OnePlus سابقه خیلی طولانی‌ای در بازار گوشی های هوشمند جهان ندارد، اما با این حال توانسته با عرضه گوشی‌های قدرتمند و زیبا با قیمت مناسب، به موفقیت خوبی دست پیدا کند. وان پلاس 8 – OnePlus 8 و وان پلاس 8 پرو جدیدترین گوشی‌های بالارده این برند چینی است که با مشخصات پرچمدار و ویژگی‌های جذاب آمده‌اند تا گوشی‌های هزار دلاری دیگر برندها را به چالش بکشند.

نمایشگر 6.55 اینچی Fluid AMOLED با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی، سیستم عامل اندروید 10، تراشه اسنپدراگون 865، رم 8 یا 12 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 یا 256 گیگابایت، دوربین سه گانه 48+16+2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، بلوتوث 5.1، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 30 واتی از مهم‌ترین ویژگی‌های OnePlus 8 محسوب می‌شوند.

اما امروز در گجت تی وی می‌خواهیم مقاومت وان پلاس 8 در برابر نفوذ آب را بسنجیم. در این ویدیو ابتدا موبایل پرچمدار جدید وان پلاس جعبه گشایی شده و نگاهی به ویژگی‌های آن انداخته شده و سپس مقاومت گوشی در چند مرحله در برابر نفوذ آب سنجیده شده است. در نهایت، قاب پشتی محصول جدید وان پلاس باز شده تا ببینیم چقدر آب به داخل دستگاه نفوذ کرده است. این را هم بگوییم که OnePlus 8 استاندارد IP رسمی برای مقاومت در برابر نفوذ آب ندارد.

ویدیوی تست مقاومت به نفوذ آب گوشی وان پلاس 8