آنر ایکس 10

نمونه عکس های دوربین آنر ایکس 10 توانایی عکاسی شبانه آن را نشان داد

جدیدترین نمونه عکس های دوربین آنر ایکس 10 منتشر شد. این تصاویر نشان می‌دهند گوشی Honor X10 در عکاسی در محیط‌های تاریک توانایی زیادی دارد.

یک روز بعد از این که نتایج بنچمارک گوشی آنر ایکس ۱۰ ۵G در آستانه رونمایی منتشر شد، طراحی آنر ایکس ۱۰ ۵G در پوسترهای رسمی به نمایش درآمد. بدون نیاز به کمک افشاکنندگان اخبار گجتی، شرکت آنر روز به روز اطلاعات بیشتری درباره گوشی 5G آتی خود در اختیارمان قرار می‌دهد! این شرکت به تازگی اعلام کرد گوشی نام برده، به نمایشگری با حداکثر نرخ تازه‌سازی 90 هرتز مجهز خواهد شد.

دو روز بعد از این که جزئیاتی از دوربین گوشی آنر ایکس ۱۰ و مدل پرو منتشر شد، شرکت سازنده یک سری نمونه تصویر برای نمایش قدرت و کیفیت دوربین این گجت اندرویدی در اختیارمان قرار داد. این تصاویر در صفحه اختصاصی Honor در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده و بیشتر به توانایی‌های دوربین برای عکاسی در محیط‌های تاریک اشاره دارند. محل تصویربرداری در امتداد کوه اورست بود.


در محل ثبت عکس، ارتفاع 5200 متر بالاتر از سطح دریا قرار داشت و دمای هوا منفی 20 درجه سانتیگراد بود. آخرین عکس در ساعت 1:52 دقیقه بامداد به ثبت رسید.

جدیدترین نمونه عکس های دوربین آنر ایکس 10

در نزدیکی پایین و سمت چپ فریم، با وجود تاریک بودن هوا، جزئیات قسمت برفی به خوبی ثبت شده است. همچنین با وجود مسافت زیاد قله تا دوربین، می‌توان آن را با دقتی بالا مشاهده کرد. در نمونه عکس های دوربین آنر ایکس 10 بازتاب نور ماه داخل آب به خوبی مشخص است. روی هم رفته عکس‌ آخر طبیعی است، اما به نظر می‌رسد میزان نور در محیط واقعی حین گرفتن عکس، چیزی بین صحنه اول و دوم بوده است.

در نظر داشته باشید هواوی بعد از گرفتن عکس‌ها و پیش از ارسال، آن‌ها را فشرده‌ کرده است. از  الگوریتم‌های فشرده‌سازی شبکه‌های اجتماعی نیز نباید غافل شد. در نتیجه سنسور 40 مگاپیکسلی IMX600Y گوشی آنر ایکس 10 عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

شبیه به دو گوشی پرچمدار دوربین محور هواوی پی 30 پرو و هواوی پی 40 پرو، سنسور اصلی دوربین گوشی Honor X10 نیز از زیرپیکسل‌های RYYB استفاده می‌کند. هواوی بعد از اولین مرتبه استفاده از این ترکیب در سنسور دوربین P30 Pro اعلام کرد حساسیت آن در دریافت نور از محیط 40 درصد بیشتر است!


آنر ایکس 10

گفته می‌شود گوشی آنر ایکس 10 در روز بیستم می (سی و یکم اردیبهشت) رونمایی خواهد شد. گوشی از تراشه کایرین 820 قدرت گرفته و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. طبق گزارش‌ها، در کنار سنسور رنگی 40 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو نیز وجود دارد.

پنل نمایشگر Honor X10 ال سی دی بوده و ابعاد و رزولوشن آن به ترتیب 6.63 اینچ و فول اچ‌دی پلاس است. باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی گجت، از طریق سیستم شارژ 22.5 واتی به سرعت شارژ می‌شود. ظرفیت رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت است. اسکنر اثر انگشت روی لبه کناری قرار خواهد گرفت.