آکادمی مهندسی سامسونگ

آموزش آنلاین آکادمی مهندسی سامسونگ شروع شد

آکادمی مهندسی سامسونگ به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش ویدیویی و آنلاین مهارت‌های فنی و ‌حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

مرکز مهندسی سامسونگ در راستای آموزش برای اشتغال‌زایی، دوره‌ای از آموزش‌های فنی محصولات الکترونیکی را در شبکه اجتماعی خود آغاز کرده است. این مرکز که از اوایل اسفند ۱۳۹۸ به دلیل شیوع کرونا کلاس‌ها و فعالیت‌های حضوری خود را به حالت تعلیق درآورده بود، ویدیوهای آموزش فنی محصولات سامسونگ را توسط شبکه اجتماعی اینستاگرم در اختیار کارآموزان و مصرف‌کنندگان خدمات سامسونگ قرار می‌دهد.

آشنایی با آکادمی مهندسی سامسونگ

آکادمی مهندسی سامسونگ

آکادمی مهندسی سامسونگ با هدف خلق ایده‌های ناب تجاری و ایجاد اشتغال، در زمستان سال ۱۳۹۳ با مشارکت سازمان فنی و ‌حرفه‌ای کشور، اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تهران و شرکت سامسونگ الکترونیکس در مرکز شماره دو (شهید سُهی) آغاز به کار کرد. شرکت در دوره‌های ارائه شده در آکادمی مهندسی پس از قبولی در آزمون اولیه کاملا رایگان است و حوزه‌هایی مانند دوره‌های تعمیر موبایل و تبلت، سیستم‌های صوتی و تصویری، ماشین لباس‌شویی، کولر گازی و یخچال را شامل می‌شود.

مرکز مهندسی سامسونگ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و همچنین حفظ سلامتی کارمندان و کارآموزان از اوایل اسفند ماه در حالت نیمه تعطیل قرار گرفت. اما پس از پایان تعطیلات نوروزی این مرکز تصمیم گرفت با شعار «آموزش همچنان ادامه دارد» و «با همدلی گذر می‌کنیم» مطالب کلاس‌های تخصصی خود را که توسط تکنسین‌های متخصص در مرکز تدریس می‌شود، به صورت ویدیو‌های آموزشی رایگان در اختیار اعضا و افراد علاقه‌مند در این حوزه قرار دهد.

موضوعات این ویدیوها شامل ماشین های ظرفشویی، ماشین های لباسشویی، یخچال فریزر، تلویزیون، ساندبار، سینمای خانگی و موبایل می‌شود.

نحوه آموزش این ویدیوها برای مثال در بخش سینمای خانگی و ساندبار شامل نحوه استفاده از ورودی و خروجی­‌ها به علاوه نحوه اتصال و نصب آنها می‌شود و در بخش ماشین لباسشویی و ظرفشویی اطلاعاتی مفید راجع به برنامه­‌های شستشو در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. این اطلاعات توسط تکنسین­‌های آموزش دهنده در مرکز آکادمی سامسونگ  و بر اساس سرفصل‌های درسی دانش‌پذیران که با استاندارد مرکز و استانداردهای فنی‌وحرفه‌ای ایران تعیین شده تدریس می‌شود.

آموزش برای دانش پذیران و مصرف‌کنندگان

آکادمی مهندسی سامسونگ

انتشار این ویدیوها آموزشی در صفحه اصلی اینستاگرام SAMSUNGEA (آکادمی مهندسی سامسونگ) آغاز شده و به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت. این ویدیوها با اهداف دوسویه جلب رضایت دانش‌پذیران و مصرف‌کنندگان ساخته شده است و اکثر موضوعات انتخاب شده هم برای مصرف‌کنندگان خدمات الکترونیک و هم برای کارآموزان مرکز بسیار کاربردی و راهگشا است.

پس از پایان هر ویدیو برای تکمیل اطلاعات تخصصی مخاطب، یک سوال از مطالب مربوط به مطالب درسی که در پست قبلی ویدیو به آن پرداخته شده مطرح می‌شود که در صورت پاسخ صحیح از بین مخاطبین قرعه‌کشی خواهد شد و جوایزی به افراد برنده اهدا می‌شود.

در خانه بمانیم

آکادمی مهندسی سامسونگ

آکادمی مهندسی سامسونگ استوار بر پروژه‌های مسئولیت اجتماعی شرکت سامسونگ الکترونیکس بر این باور است که تا زمان بهبود شرایط تحت تاثیر اپیدمی کرونا همچنان  با رعایت حفظ فاصله اجتماعی برای سلامت جسمی افراد جامعه پایبند بر شعار STAY HOME&STAY SAFE بماند و در این میان هدف اصلی خود یعنی آموزش و تربیت متخصصین حوزه فناوری و پرورش مهندسان آینده سامسونگ را فراموش نکند و همچنین بر این اساس با تولید محتوای رایگان، کاربردی و فنی گذر از بحران‌های سخت را با همدلی ممکن سازد. از دیگر برنامه‌های شهروند شرکتی سامسونگ کتابخانه‌های صوتی  برای نابینایان و کم بینایان و مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر برای کمک به کسب‌و‌کارهای نوپا می‌باشد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی خوبه باعث ایجاد اشتغال میشه

  2. ان شا الله که باعث ایجاد اشتغال بشه