فروش محصولات سایپا

فروش محصولات سایپا با شرایط جدید از هفته آینده آغاز می‌شود

معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های گروه خودروسازی سایپا ضمن تشریح شیوه جدید فروش خودرو، اعلام کرد فروش محصولات سایپا از هفته آینده آغاز خواهد شد.

عباس قاسمی، معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد در شیوه جدید فروش خودرو که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شده است، نقش واسطه‌گران کمرنگ خواهد شد و سازوکاری را ایجاد خواهیم کرد تا خودرو فقط به مصرف‌کنندگان واقعی عرضه شود. وی افزود در همین راستا در طرح‌های فروش محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است؛ برای مثال طبق محدودیت‌های جدید به ازای هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو ارائه می‌شود، سن متقاضیان باید بالای 18 سال باشد و افرادی که طی 3 سال گذشته خودرو خریداری کرده باشند اجازه خرید ندارند.

فروش محصولات سایپا به صورت فوق العاده

معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های گروه خودروسازی سایپا در ادامه بیان کرد بر اساس تصمیم جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم بر آن شد تا فرایند فروش خودروها از فروش فوری به فروش فوق‌العاده تغییر پیدا کند و در همین راستا این شرکت خودروسازی قصد دارد از هفته آینده فروش فوق‌العاده محصولات خود را شروع کند. وی خاطرنشان کرد هدف از تغییرات طرح‌های فروش و ایجاد محدودیت‌ها این است که خودرو فقط به دست مصرف‌کنندگان واقعی برسد.