جف بزوس , اولین تیلیاردر

جف بزوس ، مالک آمازون به اولین تیلیاردر تاریخ جهان تبدیل خواهد شد

چهار نفر در جهان می‌توانند در آینده نزدیک به اولین تیلیاردر تاریخ جهان تبدیل شوند، اما جف بزوس ، مالک آمازون از شانس بیشتری برخوردار است.

موسسه Comparisun اخیرا یک مدل‌سنجی محاسباتی را به انجام رسانده و نتایج آن را منتشر کرده است که طبق آن 4 فرد ثروتمند در جهان یعنی جف بزوس، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون، مارک زاکربرگ، بنیان گذار فیس بوک، جک ما، بنیان گذار گروه علی بابا و سرگی برین، یکی از بنیان گذاران گوگل می‌توانند در آینده‌ای نزدیک به اولین تیلیاردر تاریخ تبدیل شوند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد از این بین جف بزوس از شانس بسیار بیشتری بهره می‌برد.

جف بزوس و رسیدن به عنوان اولین تیلیاردر تاریخ

جف بزوس

موسسه Comparisun در بررسی خود ثروت این افراد را از طریق میزان رشد ثروت آنها طی سال‌های گذشته به کمک داده‌های ثروتمندان جهان مورد بررسی قرار داده است و طبق آن جف بزوس در سال 2026 با داشتن 62 سال سن می‌تواند به لقب اولین تیلیاردر تاریخ دست پیدا کند. البته اگر این پیش‌بینی تحقق پیدا نکند هم نباید آن را عجیب دانست؛ زیرا طی سال‌های گذشته کاربران زیادی به خرید اینترنتی سوق پیدا کردند و به همین دلیل میزان سهام آمازون در بورس افزایش پیدا خواهد که نتیجه آن افزایش ثروت بنیانگذار آن خواهد بود.

افزایش خریدهای اینترنتی و افزایش سهم شرکت آمازون در زمان شیوع ویروس کرونا بسیار مشهود بوده و شرکت آمازون به دلیل تقاضای زیاد قصد دارد 75 هزار نیروی کار جدید را استخدام کند. گفتنی است مدتی قبل جف بزوس از همسر سابق خود یعنی مک کینزی جدا شد که طی آن مک کینزی بخش قابل توجهی از آمازون را دریافت کرد. از این رو در حال حاضر مک کینزی به عنوان چهارمین زن ثروتمند در دنیا شناخته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فرض کن از انباری خونه اش به کجا که نرسیده که

  2. روزی ۵میلیارد هم خرج کنه تا صد سال دیگه پولش تموم نمیشه ،⁦☹️⁩