honor x10

رنگبندی و طراحی گوشی آنر ایکس 10 را در این تصاویر زنده ببینید

پیش‌تر اکثر مشخصات و مولفه‌های طراحی گوشی آنر ایکس 10 افشا شده بود؛ حالا اما چند روز مانده به معرفی رسمی، تصاویر زنده Honor X10 هم بیرون آمده است.

این تصاویر، طراحی پنل عقب گوشی آنر ایکس 10 و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند که شامل نارنجی، مشکی و آبی می‌شود. البته شاید رنگ‌های دیگری هم وجود داشته باشد. همچنین به خوبی می‌توانیم چیدمان دوربین‌های پشتی را ببینیم.

طراحی گوشی آنر ایکس 10

مشخصات فنی و طراحی گوشی آنر ایکس 10

روی این ماژول سه‌گانه، لوگوی AI و عبارت Super Night Vision به چشم می‌خورد که به هوش مصنوعی و توانایی دوربین گوشی در عکاسی شبانه اشاره دارند. یک فلاش دایره‌شکل هم کنار دوربین‌ها دیده می‌شود. در ضمن، RYYB 1:1.8/26 ASPH که زیر ماژول حک شده، توصیف کننده‌ی لنز دوربین است.

گزارش‌های قبلی از وجود سنسور 40 مگاپیکسلی IMX600Y سونی در Honor X10 حکایت داشتند. ظاهرا یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو هم دیگر اجزای ماژول سه‌گانه را تشکیل می‌دهند.

طراحی گوشی آنر ایکس 10

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند، باید به صفحه نمایش 6.63 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ ریفرش 60 هرتز اشاره کنیم. البته آنر ایکس 10 پرو باید نرخ تازه‌سازی 90 هرتز داشته باشد. مجموعه دوربین مدل Pro هم پیشرفته‌تر خواهد بود و به جای لنز ماکرو، یک لنز پریسکوپی 8 مگاپیکسلی با قابلیت سوپر زوم خواهد داشت.

ظاهرا هر دو دستگاه از وجود تراشه 5G کایرین 820 و یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. همچنین از شارژ کابلی 22.5 وات پشتیبانی می‌کنند؛ ولی مدل پرو با فناوری شارژ وایرلس 20 وات هم سازگاری دارد. برند زیرمجموعه هواوی در تاریخ 31 اردیبهشت به طور رسمی از این دو گوشی رونمایی خواهد کرد؛ اما حالا دیگر فقط قیمت آن‌ها مبهم باقی مانده است.